Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zestaw pytań, pilnie!?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 cyber2hot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
Offline

Napisano 17.05.2008 17:48

Witam.

Ostatnio naszła mnie myśl po zagraniu w AvP 2, aby stworzyć podobną zabawę w CS 1.6 :D.
A dokładnie Free for all + zombie + predator ;).

Jednak mam parę problemów i mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.
Pierwszy to;
Będąc predatorem i nawet wybierając broń z menu CSDM to automatycznie zawsze mi zmienia na "nóż". Jednak zombie, który powinien mieć w standardzie tylko łapy (czyt. noż), może wybrać z menu i używać bronie ak47, m4a1 itd ;/. Czyli odnośnie wychodzi pytanie, jak zakazać posiadanie terrorystą broni? (kosa ma być rzecz jasna).

Drugie pytanie, też ważne; grając na serwie z zombieswarm, Zombie mieli taki super skok, który dokonywało się go po wciśnięciu ctrl+spacja. Jakby plecak odrzutowy czy coś w tym stylu i przy tym chciałbym dodać, że zombie/terro ma mieć taki bajer (CT jako człowiek już nie).

Czekam pilnie na odpowiedź!
  • +
  • -
  • 0

#2 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 17.05.2008 18:51

xP chcesz mieszac zombie i predatora? zeby dobrze dzialalo sporo trzeba byloby zmienic lub... napisac dodatkowy plugin, ale jednak to co da sie obciazaloby serwer

a o drugiej rzeczy o ktorej mowisz to item_longjump (przedmiot) ktory mozna dac za pomoca funkcji give_item
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych