Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

[GunXpMod] Kompilacja Lokalna

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.04.2013 15:32

Siema wiele osób nie ma totalnego pojęcia jak skompilować pliki gunxpmoda... Z racji że dziwnym trafem nie trafia to na forum tylko do mnie na gg postanowiłem stworzyć temat, ponieważ robi się to żenujące. 
 
Zanim zaczniesz musisz wiedzieć co to kompilacja lokalna.
 
Opcja 1:
http://amxx.pl/topic...ilacja-lokalna/
 
Opcja 2:
http://amxx.pl/topic...ilacja-lokalna/

 

Ja osobiście używam opcji 2

 

A więc przejdźmy do rzeczy. Pobierając GunXpModa w folderze scrypting mamy następujące pliki:

 

  • SMA
  • CFG
  • include

Krok 1: 

Wrzuć pliki SMA do naszego kompilatora

 

Krok 2: 

Wrzuć plik CFG do naszego kompilatora

 

Krok 3:

Wrzuć folder include do naszego kompilatora

 

W przypadku jeżeli używamy Zombie Plague bądź Zombie Biohazard musimy wykonać jeszcze 2 kroki.

 

Krok 4: 

Wrzuć odpowiednie pliki include z silnika Plague lub Biohazard

 

Krok 5:

Wykonaj konfiguracje silnika, opis: http://amxx.pl/topic...iguracja-do-zm/

 

Oraz ostatni krok który zamieni nasze pliki sma na amxx

 

Krok 6

Naciskamy na compiler.exe po czym czekamy aż nasze sma zostanie skompilowane. 

 

 

UWAGA!!!

W całym silniku mamy dwa pliki CFG, przy kompilacji jest nam potrzebny ten który znajduję się w scrypting! 

 


  • +
  • -
  • 2

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych