Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
6. Tuż pod funkcją WybierzKlase_Handle tworzymy nową WybierzKlase_Handler, w ten sposób:
public WybierzKlase_Handler(id, menu, item)
7. Do tej nowej funkcji wrzucamy:
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); //aby byl dzwiek przy wybraniu tak/nie
if(wybrana_klasa[id] == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) //aby nie wybierało nam nowej klasy jesli ta nowa to ta sama co juz mamy
return PLUGIN_CONTINUE;
8.Sprawdzamy co wybrał gracz czyli:
switch(item)
{
case 0: //jesli wybral TAK...
{
nowa_klasa_gracza[id] = wybrana_klasa[id]; //to ustawiamy mu nowa klase taka co wybral
if(klasa_gracza[id]) //jesli juz ma klase to zmieni mu sie w next rundzie
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else //jesli nie ma...
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id); //automatycznie ustawi mu sie
}
}
case 1: //Jesli wybral NIE...
{
WybierzKlase(id) //To wraca do menu wyboru klasy
}
}
9. Na koniec do funkcji dopisujemy jeszcze tylko:
return PLUGIN_CONTINUE
Czyli funkcja WybierzKlase_Handler, będzie wyglądać tak:
Spoiler
public WybierzKlase_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(wybrana_klasa[id] == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
switch(item)
{
case 0:
{
nowa_klasa_gracza[id] = wybrana_klasa[id];
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
}
case 1:
{
WybierzKlase(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Mam nadzieję, że się przyda, napisałem to bo mówiono mi że jeszcze nikt poprawnie tego nie zrobił, więc chyba jestem pierwszy Działać na pewno działa, bo testowałem już to u siebie.