Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Trafienie krytyczne


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.04.2013 19:42

*
Popularny

opis

Plugin dodaje szansę na trafienie krytyczne, które zadaje % większe obrażenia. Trafienie krytyczne "chwieje równowagę" trafionego.

 

cvary

amx_critical_chance 100 ( szansa na trafienie krytyczne 1/x )
amx_critical_size 200 ( mnożnik obrażeń przy trafieniu krytycznym )

download

Załączony plik  CriticalChance.sma   830 bajtów  288 Ilość pobrań
  CriticalChance.amxx


Użytkownik Fili:P edytował ten post 24.04.2013 08:23

  • +
  • -
  • 6

#2 wuda

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:88
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.04.2013 22:00

Dobry byłby VIP z taką opcją +leci ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 lukics

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2013 09:01

a czy dało by rade właśnie to co napisał @UP żeby było to przypisane na jakąś flage dajmy na to na ADMIN_LEVEL_H czy obojętnie jaką?

Oczywiście plusik leci

Użytkownik lukics edytował ten post 22.04.2013 09:03


#4 FonX

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2013 10:10

Pierwszy raz robiłem ale powinno być dobrze. Jest to na flage H

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Czat"

#define VERSION "0.1"

#define AUTHOR "Miczu"

 

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say","say_handle")

register_clcmd("say_team", "say_handle")

}

public say_handle(id)

{
if (is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

{

new stringsay[192]

new message[256]

new name[32]

new CurrentTime[9]

new data[9]

new dir[128]

new say_type[9]

get_time("%H:%M:%S",CurrentTime,8)

get_time("%Y%m%d",data,8)

 

get_user_name(id,name,31)

read_args(stringsay,192)

get_basedir(dir,127)

read_argv(0,say_type,8)

format(dir,127,"%s/logs/Czat_%s.log",dir,data)

format(message,255,"%s -%s- '%s' %s",name,CurrentTime,say_type,stringsay)

write_file(dir, message)

}
}

Załączone pliki


Użytkownik fonx edytował ten post 22.04.2013 10:11


#5 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 22.04.2013 12:48

@UP: A nie zapomniałeś czasem o czymś? :-D

Wersja na flagę H:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#6 FonX

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2013 13:25

O'Zone, dokładnie nie wiem, robiłem pierwszy raz za pomocą poradników. Czegoś brakuje ?



#7 lukics

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.04.2013 05:38

Dzięki chłopaki plusik dla każdego z was

#8 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 23.04.2013 21:29

fonx to czego brakuje w twoim pluginie, to najważniejsza rzecz, a dokładniej sama funkcja trafienia krytycznego :D
Twój plugin zapisuje z czatu wiadomości graczy z flagą H, więc nie wiem na podstawie jakiego poradnika go robiłeś.

Fili:P, co do samego pluginu, to dodanie mnożenia wartości cvaru razy 0.01 powoduje mały warning:
CriticalChance.sma(18) : warning 213: tag mismatch
Czy nie łatwiej więc ustawić tylko i wyłącznie wartość cvaru jako mnożnik dmg? Wtedy kompiluje się bez żadnych błędów.

Załączone pliki


Użytkownik O'Zone edytował ten post 23.04.2013 21:39

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#9 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.04.2013 08:23

Przeoczyłem istnienie funkcji get_cvar_float.. Poprawiłem, ale po mojemu. Wartość cvaru nie ulega zmianie.


  • +
  • -
  • 0

#10 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 24.04.2013 12:00

Czy ten plugin dziala na base builder? Wysyłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk 2

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#11 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.04.2013 17:03

Czy ten plugin dziala na base builder? Wysyłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk 2

Nie widzę żadnych przeciwskazań, lecz jeżeli nie będzie działał to dodaj tu logi.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych