Masz bez błędów.
@TSUBA,
Nie dodaje się dwa razy tego samego
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
To wystarczy raz, później dodajesz tylko if'y pod
cod_inflict_damage
czyli:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 10.0 && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 40.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Nie chcę nic mówić ale cud, że w ogóle tak namieszany kod się skompilował co podziwiam, ale mam swoje serwery na głowie a tą klasę trzeba by napisać od nowa na co nie mam czasu...
Edited by playaz44, 19.04.2013 19:18.