Nazwa: Komandos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: deagle, usp/glock
Dodatkowy opis: natychmiastowe zabicie z noża ( ppm )
Nazwa: Stalker
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: mp5, Hecler&Koch ump45, usp/glock
Dodatkowy opis: na nożu jest niewidzialny (70/255)
Nazwa: SWAT
Inteligencja: 30
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 10
Bronie: scout, m4/ak, Fabrique Nationale ES Five Seven
Dodatkowy opis: 1/3 ze scouta
Nazwa: Wolny strzelec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 40
Kondycja: 10
Bronie: m4a1, ak47,
Dodatkowy opis: -
Nazwa: Granatnik
Inteligencja: 30
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: FN M249 Para ( krowa ), usp/glock, wszystkie granaty, podwójny HE
Dodatkowy opis: 1/20 na zabicie z krowy, 1/4 z HE
Nazwa: Saper
Inteligencja: 30
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: FN P90, mp5, usp/glock
Dodatkowy opis: posiada 4 miny.
Nazwa: Ninja
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: -
Dodatkowy opis: natychmiastowe zabicia z noża, zmniejszona grawitacja oraz widoczność
Nazwa: Magik
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: galil, famas, usp/glock
Dodatkowy opis: widzi niewidzialnych
Nazwa: Wsparcie ogniowe
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 10
Bronie: mp5, deagle, usp/glock
Dodatkowy opis: posiada 3 rakiety, których może używać po 5 sekundach od ostatniego użycia
Nazwa: Medyk
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: famas, Hecler&Koch ump4, usp/glock
Dodatkowy opis: może wskrzeszać, posiada 2 apteczki
Nazwa: Snajper
Inteligencja: 40
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: awp, deagle, usp/glock
Dodatkowy opis: 1/2 z noża ( ppm ) 1/3 z awp
Nazwa: Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: pompa ta szybka ;d , deagle
Dodatkowy opis: ubranie wroga
Nazwa: Telegrafista
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: famas/ak47, usp
Dodatkowy opis: Widzi wrogów na radarze
Nazwa: Obrońca
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: m249, usp/glock/deagle, hegranade, smokegranade, fleshbang
Dodatkowy opis: widzi miny, jest odporny na rakiety i dynamity
♥_________________________________________♥
Nazwa: Kapitan ( Premka )
Inteligencja: 30
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: awp, scout, deagle, usp/glock, he
Dodatkowy opis: z awp zmniejszona widoczność(90/255), 1/2 z HE
Nazwa: Rambo ( Premka )
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: famas, galil, deagle, usp
Dodatkowy opis: 90/255 widoczności, potrójny skok ,+20hp za killa oraz +20exp'a dodatkowego za killa
Nazwa: Kameleon ( premka )
Inteligencja: 10
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: Ak47 oraz m4a1, deagle
Dodatkowy opis: wygląda jak wróg, ma szansę 1/3 na zrespienie się na respie wroga, oraz +5 dmg z ak i m4.(10int=1dmg)
Nazwa: Elektryk
Inteligencja: 30
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: m4, deagle, usp/glock
Dodatkowy opis: posiada 3 błyskawice(55dmg +int. (10int 2 dmg)
Nazwa: Zabójca
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: ak45, galil, pistolety ( te takie podwójne )
Dodatkowy opis: cicho biega, podwójny skok
Nazwa: Twardziel
Inteligencja:10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 40
Kondycja: 10
Bronie: mp5, deagle, usp/glock
Dodatkowy opis: Odporny na strzał w głowę, +5dmg z mp5
Nazwa: Bob budowniczy
Inteligencja: 30
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie:,no to UZI! usp
Dodatkowy opis: Może postawić jedno działko na rundę.
Klasy nie mają być z generatora, gdyż ma on wiele bugów. !
Za klasy nie z generatora daje plusy.