Nie za bardzo wiem jak to sprecyzować, potrzebuję żeby mnie ktoś naprowadził jak zrobić dwie funkcje, jedna będzie sprawdzała czy runda dobiegła końca i w nowej rundzie uruchamiała kolejną funkcję która będzie działała tylko w tej w której została uruchomiona przez pierwszą funkcję
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Wywoływanie funkcji w nowej rundzie
Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c, 18.04.2013 20:48
A możesz trochę jaśniej? Eventy to dla mnie czarna magia
Łap
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");
public LogEvent_Round_Start() { } public LogEvent_Round_End() { }Przejdź do postu
#1
Napisano 18.04.2013 10:36
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#3
Napisano 18.04.2013 19:30
A możesz trochę jaśniej? Eventy to dla mnie czarna magia
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#4
Napisano 18.04.2013 20:48 Najlepsza odpowiedź
A możesz trochę jaśniej? Eventy to dla mnie czarna magia
Łap
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");
public LogEvent_Round_Start() { } public LogEvent_Round_End() { }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych