Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Wywoływanie funkcji w nowej rundzie


Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c, 18.04.2013 20:48

A możesz trochę jaśniej? Eventy to dla mnie czarna magia  ;>

Łap

register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");
public LogEvent_Round_Start() {
}

public LogEvent_Round_End() {
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

  • Reputacja: 315
    Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 18.04.2013 10:36

Nie za bardzo wiem jak to sprecyzować, potrzebuję żeby mnie ktoś naprowadził jak zrobić dwie funkcje, jedna będzie sprawdzała czy runda dobiegła końca i w nowej rundzie uruchamiała kolejną funkcję która będzie działała tylko w tej w której została uruchomiona przez pierwszą funkcję


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

  • Reputacja: 1 679
    Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.04.2013 11:02

eventy round_start i round_end?


  • +
  • -
  • 0

#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

  • Reputacja: 315
    Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 18.04.2013 19:30

A możesz trochę jaśniej? Eventy to dla mnie czarna magia  ;>


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

  • Reputacja: 1 679
    Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.04.2013 20:48   Najlepsza odpowiedź

A możesz trochę jaśniej? Eventy to dla mnie czarna magia  ;>

Łap

register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");
public LogEvent_Round_Start() {
}

public LogEvent_Round_End() {
}

  • +
  • -
  • 2




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!