Witam,
Otóż pewna osoba zapytała mnie na forum, jak zmienić wygląd klas po wpisaniu komendy /klasy z podstawowego na dajmy na to taki obrazek:
Otóż nie jest to trudne. Wystarczy wejść w plik główny od cod moda o nazwie QTM_CODMOD.sma oraz znaleść tą linijkę, która odpowiada za wyświetlanie tekstu
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
Teraz, korzystając z poradnika R3xa, który opisał wszystko o tworzeniu menu bierzemy dokładnie ten kod, tylko on nas interesuje
^n - nowa linia ^t - tabulator \w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Teraz, jeżeli chcemy, żeby napis Klasa miała czerwony zmieniamy \y stojący przed wyrazem Klasa na \r. Uzyskamy czerwony efekt napisu klasa. Analogicznie, według własnych potrzeb robimy to samo z dalszym kodem.
Masz jakieś pytania? Służę pomocą