Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Naprawienie QTM_CodMod

silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ovocowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2013 14:10

Siema robiłem HUD chciałem skapilować no i niestety mi się nie udało wyskoczyły błedy. Pomoże ktoś ?

 

Jeszcze żeby mi ktoś to wytłumaczył:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1) // jeśli bron to m4

damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5; // zwiększa obrażenia o 20% posiadanych punktów inteligencji



SetHamParamFloat(4, damage); // i ustawia obrazenia

return HAM_IGNORED;

Jest to kod który daję nam dmg od inty i jak to dodac do klasy oraz jak zmienić że np zadajemy 30% obrażeń z inty ?

 

Będzie +



#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 15.04.2013 14:23

1. Podaj sma? Chyba nie jesteśmy wróżbitami, by zobaczyć co tam jest napisane?

2.

damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5

 

AD.2 Teraz prosta matma, jeżeli dzielimy przez 5 i daje nam to 20% inteligencji to o ile musimy podzielić by było 30%?

 

cod_get_user_intelligence(idattacker)/3,33 ~ 30% bo 3,03



#3 Ovocowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2013 15:59

Jak znajdę sma to dam a na przykladzie takiej klasy ma m4 i ak47 i 13% obrażeń z inty jak to dodać ? sma:



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Generał ";
new const opis[] = "Ma m4 i ak47 obrażenia dodane o 13 % z inty ";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 250;
new const wytrzymalosc = 400;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.04.2013 18:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych