Witam.
Szukam funkcji która pozwoli przyciągnąć gracza A do gracza B czyli do mnie. Może być to plugin, perk, klasa obojętne mi to potrzebuję sam kod. Wydaje mi się że widziałem taki perk ale teraz za nic go znaleźć nie mogę. Liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Funkcja przyciągnięcia gracza do gracza
Najlepsza odpowiedź MarWit, 16.04.2013 15:24
id - gracz/byt przyciągający
iEnt - gracz/byt przyciągany
fSpeed - szybkość z jaką gracz/byt jest przyciągany
#include < amxmodx > #include < fakemeta > public plugin_init( ) register_clcmd( "say /test", "cmdTest" ); public cmdTest( id ) for( new i = 1; i < 33; i ++ ) if( is_user_alive( i ) && id != i ) pullIt( id, iEnt, random_float( 500.0, 900.0 ) ) stock pullIt( id, iEnt, Float: fSpeed ) { new Float: fOrigin[ 2 ][ 3 ]; pev( id, pev_origin, fOrigin[ 0 ] ); pev( iEnt, pev_origin, fOrigin[ 1 ] ) new Float: fDistance = floatsqroot( floatpower( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ], 2.0 ) ); fOrigin[ 0 ][ 0 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 1 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 2 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ] ) * fSpeed ) / fDistance; set_pev( iEnt, pev_velocity, fOrigin[ 0 ] ); }Przejdź do postu
#2
Napisano 15.04.2013 03:59
Złap sobie plugin na hooka i odwróć działanie (zamiast gracz strzelać w ścianę, ściana będzie strzelać w gracza i go przyciągać). Następnie wymienić ścianę na drugiego gracza i gotowe
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#4
Napisano 15.04.2013 21:35
Nie było czegoś podobnego na zombie? 1 mógł przyciągać 2? I dodać ten sam efekt? Dobrze nie pamiętam bo z zombie bawiłem się dawno temu, ale możesz poszukać.
#5
Napisano 15.04.2013 21:54
jest taka klasa zombie na allienie , nazywała się faraon na polskich serwerach
Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda - za darmo na forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam: rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.
#6
Napisano 16.04.2013 14:41
Popularny
stock pullIt( id, iEnt, Float: fSpeed ) { new Float: fOrigin[ 2 ][ 3 ]; pev( id, pev_origin, fOrigin[ 0 ] ); pev( iEnt, pev_origin, fOrigin[ 1 ] ) new Float: fDistance = floatsqroot( floatpower( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ], 2.0 ) ); fOrigin[ 0 ][ 0 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 1 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 2 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ] ) * fSpeed ) / fDistance; set_pev( iEnt, pev_velocity, fOrigin[ 0 ] ); }
Użytkownik MarWit edytował ten post 16.04.2013 20:32
Błąd z typami zmiennych
#8
Napisano 16.04.2013 15:24 Najlepsza odpowiedź
Popularny
id - gracz/byt przyciągający
iEnt - gracz/byt przyciągany
fSpeed - szybkość z jaką gracz/byt jest przyciągany
#include < amxmodx > #include < fakemeta > public plugin_init( ) register_clcmd( "say /test", "cmdTest" ); public cmdTest( id ) for( new i = 1; i < 33; i ++ ) if( is_user_alive( i ) && id != i ) pullIt( id, iEnt, random_float( 500.0, 900.0 ) ) stock pullIt( id, iEnt, Float: fSpeed ) { new Float: fOrigin[ 2 ][ 3 ]; pev( id, pev_origin, fOrigin[ 0 ] ); pev( iEnt, pev_origin, fOrigin[ 1 ] ) new Float: fDistance = floatsqroot( floatpower( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ], 2.0 ) + floatpower( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ], 2.0 ) ); fOrigin[ 0 ][ 0 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 0 ] - fOrigin[ 1 ][ 0 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 1 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 1 ] - fOrigin[ 1 ][ 1 ] ) * fSpeed ) / fDistance; fOrigin[ 0 ][ 2 ] = ( ( fOrigin[ 0 ][ 2 ] - fOrigin[ 1 ][ 2 ] ) * fSpeed ) / fDistance; set_pev( iEnt, pev_velocity, fOrigin[ 0 ] ); }
Użytkownik MarWit edytował ten post 16.04.2013 20:33
Pop. bład z typami
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych