public smoke(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner)
new szModel[32]
pev(ent, pev_model, szModel, charsmax(szModel))
if(equal(szModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) {
set_pev(ent, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
set_pev(ent, pev_renderamt, 125.0)
set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(ent, pev_rendercolor, id == Duelb ? { 255 } : { 255 } )
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 04.04.2013 22:53
Siemka, mam do was prośbę o think do poniższej funkcji, bo sam próbowałem ale mi nie wyszło, fajnie by było jak by color był tak jak rendering
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych