Używam ten BF2 na serwerze:
http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v155/
Plik edytowany const:
//Bf2 Rank Mod constants File //Contains list of constant values used in the mod #if defined bf2_const_included #endinput #endif #define bf2_const_included #define BADGE_KNIFE 0 #define BADGE_PISTOL 1 #define BADGE_ASSAULT 2 #define BADGE_SNIPER 3 #define BADGE_SUPPORT 4 #define BADGE_EXPLOSIVES 5 #define BADGE_SHOTGUN 6 #define BADGE_SMG 7 #define LEVEL_NONE 0 #define LEVEL_BASIC 1 #define LEVEL_VETERAN 2 #define LEVEL_EXPERT 3 #define MENU_MAIN 1 #define MENU_HELP 2 #define MENU_STATS 3 #define MENU_ADMIN 4 #define MENU_CONFIRM 5 #define MENU_CONFIRMADMIN 6 #define MENU_BADGE 7 #define MENU_LEVEL 8 #define MENU_PLAYER 9 #define STATS 1 #define TEAMRANK 2 #define ENEMYRANK 4 #define HIDEINVIS 8 #define ABOVEHEAD 16 #define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24) #define DMG_GRENADE (1 << 24) new const gRankName[MAX_RANKS+4][] = { "Szeregowy", "Starszy Szeregowy", "Kapral", "Starszy Kapral", "Plutonowy", "Sierzant", "Starszy Sierzant", "Mlodyszy Chorazy", "Chorazy", "Starszy Chorazy", "Chorazy Sztabowy", "Podporucznik", "Porucznik", "Kapitan", "Major", "Podpulkownik", "Pulkownik", "General Brygady", "General Dywizji", "General Broni", "General", "Marszalek Polski", "Starszy Plutonowy", "Sierzant Sztabowy", "Starszy Sierzant Sztabowy" "Marynarz", "Starszy Marynarz", "Mat", "Starszy Mat", "Bosmanmat", "Bosman", "Starszy Bosman" }; new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+4] = { 0.0, 1.0, 2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0, 11.0, 12.0, 13.0, 14.0, 15.0, 16.0, 7.5, 8.5, 15.5, 20.0 }; new const pRED[] = "STEAM_0:0:5131"; new const MisieQ[] = "STEAM_0:1:19820874"; new const gRankXP[MAX_RANKS] = { 0, 150, 500, 800, 2500, 5000, 8000, 20000, 50000, 60000, 75000, 90000, 115000, 125000, 150000, 180000, 200000, 230000, 260000, 275000, 300000, 310000, 345000, 370000, 395000, 420000, 450000, 500000 }; new const gBadgeName[MAX_BADGES][4][] = { { "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"}, { "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"}, { "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"}, { "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"}, { "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"}, { "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, { "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"}, { "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"} }; new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] = { "Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP", "Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde", "Dostaje dodatkowe HP na respie", "Dostaje Darmowa snajperke na respie", "Dodatkowe obrazenia z M249", "Wieksze obrazenia z granatow", "Niewidzialnosc z nozem", "Buty Szybkosci" }; new const gInvisAlphaValue[3] = { 150, //Basic Shotgun Combat 100, //Veteran Shotgun Combat 50 //Expert Shotgun Combat }; //Default weapon speeds new Float:gCSWeaponSpeed[32] = { 0.0, 250.0, // CSW_P228 0.0, 260.0, // CSW_SCOUT 250.0, // CSW_HEGRENADE 240.0, // CSW_XM1014 250.0, // CSW_C4 250.0, // CSW_MAC10 240.0, // CSW_AUG 250.0, // CSW_SMOKEGRENADE 250.0, // CSW_ELITE 250.0, // CSW_FIVESEVEN 250.0, // CSW_UMP45 210.0, // CSW_SG550 240.0, // CSW_GALI 240.0, // CSW_FAMAS 250.0, // CSW_USP 250.0, // CSW_GLOCK18 210.0, // CSW_AWP 250.0, // CSW_MP5NAVY 220.0, // CSW_M249 230.0, // CSW_M3 230.0, // CSW_M4A1 250.0, // CSW_TMP 210.0, // CSW_G3SG1 250.0, // CSW_FLASHBANG 250.0, // CSW_DEAGLE 235.0, // CSW_SG552 221.0, // CSW_AK47 250.0, // CSW_KNIFE 245.0 // CSW_P90 };
Użytkownik UrVis edytował ten post 03.04.2013 16:31