Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Ładowanie itemu na nozuDiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL
Started By Kewin. (ZeZ), 01.04.2013 23:07
3 replies to this topic
#1
Posted 01.04.2013 23:07
Wie może ktoś, jak wsadzić do klasy kod, aby klasa na nożu ładowała losowy item?
I też od razu, że może tylko parę razy na runde.
I też od razu, że może tylko parę razy na runde.
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
#2
Posted 03.04.2013 12:51
Wyciągnałem kod z silnika.
Ten kod odpowiada za losowe losowanie itemu jak sie wpisze /rune.
A w klasie to nie dziala.
Ten kod odpowiada za losowe losowanie itemu jak sie wpisze /rune.
A w klasie to nie dziala.
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
#3
Posted 03.04.2013 16:11
award_item(id,0) w call_cast i sprawdzasz wczesniej czy nie ma itemu oczywiście + jeżeli ograniczona ilość zmienna i sprawdzasz warunkiem
#4
Posted 04.04.2013 18:07
A czasem "award_item" nie stosuje sie w starym diablomod?
Tutaj chyba trzeba "giveUserItem", ale probowalem i sie nie udawalo.
Tutaj chyba trzeba "giveUserItem", ale probowalem i sie nie udawalo.
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!