Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak scalic Silnik z Pluginem?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 26.03.2013 22:49

Witam,
Od dłuższego czasu próbuje scalić plugin z silnikiem ale mi coś nie wychodzi.
Napisał by ktoś co gdzie i jak?

Silnik i przykładowe pluginy w załączniku.

Refff

Załączone pliki


Użytkownik Kawon edytował ten post 17.04.2013 20:24


#2 Beta Eta

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Nazwisko
  • Lokalizacja:Nie podam
Offline

Napisano 28.03.2013 19:55

To nic trudnego, poprostu kopiujesz odpowiednia zawartosc do odpowiednika w plugu glownym, np zawartosc plugin_init do plugin init drugiego pluga, wszystkie #define z jednego, obok #definow z drugiego, natywy do natywow etc. a publiki z jednego pluga na sam dol drugiego - i juz
  • +
  • -
  • 0

#3 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2013 21:22

No no a potem cały silnik od COD szlak trafia i żadna komenda nie działa...
  • +
  • -
  • 0

#4 Beta Eta

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Nazwisko
  • Lokalizacja:Nie podam
Offline

Napisano 29.03.2013 01:23

Jak wykonasz wszystko dobrze to nic szlak nie trafi

No ale po co scalac taki systemmonet z silnikiem? Jak chcesz uzyskac informacje o posiadanych monetach w tym samym HUD co klasa/exp/perk to pobaw sie natywami, questy to samo
  • +
  • -
  • 0

#5 Heineken

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 29.03.2013 16:41

Poprostu che aby było wszystko w jednym HUD nie chodzi o to że jedno obok drugiego tylko aby wszystko było w jednym:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.00, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^t[Forum: xxxxxxxxx]^n^n^n^n^n[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Lv : %i]^n[Perk : %s]^n[Hp : %d]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
Bo nie che aby było zbyt dużo informacji wyświetlanych z pluginów bo mi HUD miga tylko wszystko w jednym.

Chyba dobrze myślę?

Reff

Misiaki zarazcie mnie wiedzą

@@@


@@@


@@@



#6 Heineken

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 20.04.2013 14:50

@@@



#7 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 15.05.2013 22:26

System monet ma już dodane natywy, tak więc jeżeli zrobisz coś takiego:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^t[Forum: xxxxxxxxx]^n^n^n^n^n[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Lv : %i]^n[Perk : %s]^n[Hp : %d]^n[Monety : %i]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id));

To monety normalnie ci zczyta.

Jeżeli chodzi o cod_quests, to albo dorobisz natywy, albo przerób to sb na colorchat pod cmd /postepy czy coś takiego i nie bd problemów z hudem.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych