Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niepodmieniajace się dźwięki broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 beniu1212

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wielun
Offline

Napisano 26.03.2013 17:28

Witam
Używam pluginu GHW Weapon Replacement i podmieniam dźwięki. Wszystko się pobiera, ale dźwięków nie podmienia, zarówno jak na steam bądź nonsteam. Proszę o pomoc, spróbuje to w jakiś sposób wynagrodzić.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.03.2013 18:29

Jedyny skuteczny sposób, aby podmienić dźwięki, to zmienić to w modelu broni. Czyli musisz stworzyć model, który będzie używał określonych dźwięków, następnie "podpiąć" go pod broń. Jedynie dźwięki noża da się podmienić na serwerze w normalny sposób, reszta dźwięków jest wykonywana u gracza.
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 26.03.2013 18:36

Użyj następnym razem opcji "szukaj", chętnie Ci pomogę w obsłudze tej funkcji na forum.
Wałkowane dziesiątki razy, możesz jedynie podmienić dźwięki noża, aby zmienić dźwięki innych broni, musisz podmienić modele, albowiem w nich zapisane jest jakiego dźwięku używają (musisz też zmienić używany dźwięk).

Spóźniłem się :D tak to jest jak się otwiera kilkanaście tematów na kartach i dopiero potem przegląda xD
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 beniu1212

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wielun
Offline

Napisano 26.03.2013 20:21

No tak, ale i tak nie rozumiem :D Mam nowe modele już wgrane i podnie dźwięki, idzie o zrobić w "ludzki" sposób ? :) (Slyszalem o jakiś Eventach, czy czymś)
  • +
  • -
  • 0

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.03.2013 21:20

Edytuj sam model i w nim zmień to, jaki dźwięk ma odpowiadać za co. Następnie zapisz model pod INNĄ nazwą i wrzuć na serwer. Prościej się już chyba wyjaśnić nie da.
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#6 beniu1212

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wielun
Offline

Napisano 27.03.2013 10:33

"models/w_ak47.mdl" "models/news/w_ak47.mdl"
"models/w_armor.mdl" "models/news/w_armor.mdl"
"models/w_armort.mdl" "models/news/w_armort.mdl"
"models/w_assault.mdl" "models/news/w_assault.mdl"
"models/w_m4a1.mdl" "models/news/w_m4a1.mdl"
"models/w_aug.mdl" "models/news/w_aug.mdl"
"models/w_sg552.mdl" "models/news/w_sg5522.mdl"
"models/w_awp.mdl" "models/news/w_awp.mdl"
"models/w_backpack.mdl" "models/news/w_backpack.mdl"
"models/w_elite.mdl" "models/news/w_elite.mdl"
"models/w_famas.mdl" "models/news/w_famas.mdl"
"models/w_fiveseven.mdl" "models/news/w_fiveseven.mdl"
"models/w_flashbang.mdl" "models/news/w_flashbang.mdl"
"models/w_g3sg1.mdl" "models/news/w_g3sg1.mdl"
"models/w_galil.mdl" "models/news/w_galil.mdl"
"models/w_glock18.mdl" "models/news/w_glock18.mdl"
"models/w_armor.mdl" "models/news/w_armor.mdl"
"models/w_mp5.mdl" "models/news/w_mp5.mdl"
"models/w_m249.mdl" "models/news/w_m249.mdl"
"models/w_scout.mdl" "models/news/w_scouts.mdl"
"models/w_awp.mdl" "models/news/w_awp.mdl"
"models/w_famas.mdl" "models/news/w_famas.mdl"
"models/w_glock18.mdl" "models/news/w_glock18.mdl"
"models/w_tmp.mdl" "models/news/w_tmp.mdl"
"models/w_usp.mdl" "models/news/w_usp.mdl"
"models/w_mac10.mdl" "models/news/w_mac10.mdl"
"models/w_ump45.mdl" "models/news/w_ump45.mdl"

"models/p_ak47.mdl" "models/news/p_ak47.mdl"
"models/p_armor.mdl" "models/news/p_armor.mdl"
"models/p_armort.mdl" "models/news/p_armort.mdl"
"models/p_assault.mdl" "models/news/p_assault.mdl"
"models/p_m4a1.mdl" "models/news/p_m4a1.mdl"
"models/p_aug.mdl" "models/news/p_aug.mdl"
"models/p_sg552.mdl" "models/news/p_sg5522.mdl"
"models/p_awp.mdl" "models/news/p_awp.mdl"
"models/p_backpack.mdl" "models/news/p_backpack.mdl"
"models/p_elite.mdl" "models/news/p_elite.mdl"
"models/p_famas.mdl" "models/news/p_famas.mdl"
"models/p_fiveseven.mdl" "models/news/p_fiveseven.mdl"
"models/p_flashbang.mdl" "models/news/p_flashbang.mdl"
"models/p_g3sg1.mdl" "models/news/p_g3sg1.mdl"
"models/p_galil.mdl" "models/news/p_galil.mdl"
"models/p_glock18.mdl" "models/news/p_glock18.mdl"
"models/p_armor.mdl" "models/news/p_armor.mdl"
"models/p_mp5.mdl" "models/news/p_mp5.mdl"
"models/p_m249.mdl" "models/news/p_m249.mdl"
"models/p_scout.mdl" "models/news/p_scouts.mdl"
"models/p_awp.mdl" "models/news/p_awp.mdl"
"models/p_famas.mdl" "models/news/p_famas.mdl"
"models/p_glock18.mdl" "models/news/p_glock18.mdl"
"models/p_usp.mdl" "models/news/p_usp.mdl"
"models/p_mac10.mdl" "models/news/p_mac10.mdl"
"models/p_ump45.mdl" "models/news/p_ump45.mdl"

"models/v_ak47.mdl" "models/news/v_ak47.mdl"
"models/v_deagle_new.mdl" "models/news/v_deagle_new.mdl"
"models/v_armor.mdl" "models/news/v_armor.mdl"
"models/v_armort.mdl" "models/news/v_armort.mdl"
"models/v_assault.mdl" "models/news/v_assault.mdl"
"models/v_m4a1.mdl" "models/news/v_m4a1.mdl"
"models/v_aug-r.mdl" "models/news/v_aug-r.mdl"
"models/v_aug.mdl" "models/news/v_aug.mdl"
"models/v_awp.mdl" "models/news/v_awp.mdl"
"models/v_backpack.mdl" "models/news/v_backpack.mdl"
"models/v_sg552.mdl" "models/news/v_sg5522.mdl"
"models/v_elite.mdl" "models/news/v_elite.mdl"
"models/v_famas.mdl" "models/news/v_famas.mdl"
"models/v_fiveseven.mdl" "models/news/v_fiveseven.mdl"
"models/v_flashbang.mdl" "models/news/v_flashbang.mdl"
"models/v_g3sg1.mdl" "models/news/v_g3sg1.mdl"
"models/v_galil.mdl" "models/news/v_galil.mdl"
"models/v_glock18.mdl" "models/news/v_glock18.mdl"
"models/v_armor.mdl" "models/news/v_armor.mdl"
"models/v_mp5.mdl" "models/news/v_mp5.mdl"
"models/v_tmp.mdl" "models/news/v_tmp.mdl"
"models/v_m249.mdl" "models/news/v_m249.mdl"
"models/v_scout.mdl" "models/news/v_scouts.mdl"
"models/v_awp.mdl" "models/news/v_awp.mdl"
"models/v_famas.mdl" "models/news/v_famas.mdl"
"models/v_glock18.mdl" "models/news/v_glock18.mdl"
"models/v_usp.mdl" "models/news/v_usp.mdl"
"models/v_mac10.mdl" "models/news/v_mac10.mdl"
"models/v_ump45.mdl" "models/news/v_ump45.mdl"

Takie modele chcę podmienić i się podmieniają, czyli :
Np:
"models/w_ak47.mdl" "models/news/w_ak47.mdl"
Na:
"models/w_ak47.mdl" "models/news/w_mojanazwaak47.mdl"
I ten model w którym jest ścierzka już dźwieku już zmieniona "mojanazwaak47" podmieni mi dzwieki, bez potrzeby pisania tego:
Np:
"sound/weapons/m249-1.wav" "sound/weapons/sound/m249-1.wav"
"sound/weapons/m249-2.wav" "sound/weapons/sound/m249-2.wav"
"sound/weapons/ak47_boltpull.wav" "sound/weapons/sound/ak47_boltpull.wav"
"sound/weapons/ak47_clipin.wav" "sound/weapons/sound/ak47_clipin.wav"
"sound/weapons/ak47_clipout.wav" "sound/weapons/sound/ak47_clipout.wav"
"sound/weapons/ak47-1.wav" "sound/weapons/sound/ak47-1.wav"
"sound/weapons/awp_clipin.wav" "sound/weapons/sound/awp_clipin.wav"
"sound/weapons/awp_clipout.wav" "sound/weapons/sound/awp_clipout.wav"
"sound/weapons/awp-2.wav" "sound/weapons/sound/awp-2wav"
"sound/weapons/awp-1.wav" "sound/weapons/sound/awp-1wav"
"sound/weapons/m4a1_unsil-1.wav" "sound/weapons/sound/m4a1_unsil-1.wav"
"sound/weapons/m4a1_unsil-2.wav" "sound/weapons/sound/m4a1_unsil-2.wav"
"sound/weapons/m4a1-1.wav" "sound/weapons/sound/m4a1-1.wav"
"sound/weapons/mp5_clipin.wav" "sound/weapons/sound/mp5_clipin.wav"
"sound/weapons/mp5_clipout.wav" "sound/weapons/sound/mp5_clipout.wav"
"sound/weapons/mp5_slideback.wav" "sound/weapons/sound/mp5_slideback.wav"
"sound/weapons/mp5-1.wav" "sound/weapons/sound/mp5-1.wav"
"sound/weapons/p90-1.wav" "sound/weapons/sound/p90-1.wav"
"sound/weapons/sg552_boltpull.wav" "sound/weapons/sound/sg552_boltpull.wav"
"sound/weapons/sg552_clipin.wav" "sound/weapons/sound/sg552_clipin.wav"
"sound/weapons/sg552_clipout.wav" "sound/weapons/sound/sg552_clipout.wav"
"sound/weapons/sg552-1.wav" "sound/weapons/sounds/sg552-1.wav"

Dobrze rozumiem ?

Użytkownik beniu1212 edytował ten post 27.03.2013 10:34

  • +
  • -
  • 0

#7 beniu1212

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Wielun
Offline

Napisano 27.03.2013 11:37

Jeśli dobrze rozumiem, to da się to z edytować programem Milkshape 3D ? Jeśli tak proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych