Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
szukam
#1
Napisano 21.05.2009 14:53
#3
Napisano 21.05.2009 15:43
#4
Napisano 21.05.2009 15:47
Widzę 3 rozwiązania:ech chce taki ktory po rozbrojeniu paki bedzie ...
• Skorzystać z RoundSound ( muzyka na koniec rundy ),
• Podmienić dźwięk rozbrojonej bomby,
• Napisz temat w dziale scripting :>
#5
Napisano 21.05.2009 15:50
IP: ts3.cserwerek.pl
#6
Napisano 21.05.2009 16:19
[ Dodano: 21-05-2009, 17:19 ]
mowie boshe
który po rozbrojeniu bomby odtwarza muze/lub dzwiek
#7
Napisano 22.05.2009 15:49
#8
Napisano 22.05.2009 16:42
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Defused", "beta", "Ja :]") } public bomb_defused(){ client_cmd(0, "spk sound/the_end.wav") } public plugin_precache(){ precache_sound("the_end.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Następnym razem pisz w dziale scripting
Musisz tylko dac swoją muzykę w formacie wav do folderu sound i zmienic jej nazwe na the_end.wav
#9
Napisano 22.05.2009 17:13
[ Dodano: 22-05-2009, 18:41 ]
EEE NIE DZIALA TO !
#10
Napisano 23.05.2009 09:35
#11
Napisano 23.05.2009 09:51
a tak w ogóle ty dajesz ten dźwięk tu:
sound/the_end.wav?
czy tu:
sound/misc/the_end.wav? bo to jest różnica ma być w tym pierwszym (mówie to bo też kiedyś taki błąd zrobiłem ;> )
#12
Napisano 23.05.2009 09:52
tak w ogóle ty dajesz ten dźwięk tu:
Kod:
sound/the_end.wav
lol? przekompilowalem zeby muza bylo the_end w mp3 pobieralo siee ale jak rozbroili pake to D*pa
#13
Napisano 23.05.2009 09:57
client_cmd(0, "spk sound/the_end.wav")na to ?
client_cmd(0, "mp3 play sound/the_end.mp3")
#14
Napisano 23.05.2009 10:01
#15
Napisano 23.05.2009 10:07
To pokaż twój kod -.- skąd mamy wiedzieć co źle robisz...
#16
Napisano 23.05.2009 10:09
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Defused", "beta", "Ja :]") } public bomb_defused(){ client_cmd(0, "spk play sound/the_end.mp3") } public plugin_precache(){ precache_sound("the_end.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
#17
Napisano 23.05.2009 10:11
client_cmd(0, "spk play sound/the_end.mp3")
omg omg omg ;> ;> ;>
client_cmd(0, "mp3 play sound/the_end.mp3")
#18
Napisano 23.05.2009 10:20
#19
Napisano 23.05.2009 11:49
zrób mi z tym dzwiekiem po rozbrojeniu bomby..
Pozdrawiam
#20
Napisano 23.05.2009 12:11
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Defused", "beta", "Ja :]") } public bomb_defused(){ client_cmd(0, "spk sound/misc/csfpg.wav") } public plugin_precache(){ precache_sound("misc/csfpg.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych