Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

NewCodMod

newcodmod marwit new cod mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 23.03.2013 22:01

*
Popularny

NewCodMod

Dołączona grafika

NewCodMod jest CoDMod'em napisanym od nowa, majac za cel opytmalizacje oraz latwosc kodu. Byl on pisany na moj serwer, aczkolwiek zdecydowalem sie go udostepnic.
Cóz innowacyjnego jest w tej modyfikacji? :

- Klasy sa zalezne od druzyny, CT to Amerykanie a TT to Terrorysci.

- W standardzie dostepne jest 2x7 + 1 klas:

* Allah [ Terrorysci ][ Premium ]

* Czarnoskóry Wojownik [ Terrorysci ]

* Osama [ Terrorysci ][ Premium ]

* Samobójca [ Terrorysci ]

* Somalijczyk [ Terrorysci ]

* Talib [ Terrorysci ]

* Wyznawca Islamu [ Terrorysci ]

* Barrack Obama [ Amerykanie ][ Premium ]

* General [ Amerykanie ][ Premium ]

* Komandos [ Amerykanie ]

* Lotnik [ Amerykanie ]

* Porucznik [ Amerykanie ]

* Saper [ Amerykanie ]

* SEAL [ Amerykanie ]

* Szpieg [ Obie druzyny ]


oraz 5 perkow:

* Męczennik

* Martwa Cisza

* Przeciwodłamkowy

* Szybkie ręce

* Podgladacz


- Nowe dzwięki

- Własny plik konfiguracyjni ini.

- Zapis nVault ( niedługo także MySQL )

- Modyfikacja będzie supportowana ( a wiec wszelkie propozycje mile widziane )

- Łatwiejsze tworzenie nowych klas/perków

- Czytelny kod, który zmodyfikuje nawet laik.


Dołączona grafika

; Menu wybrania klas
say /klasa
say_team /klasa

; Menu z opisem klas
say /klasy
say_team /klasy

; Opis aktualnego perk'u
say /perk
say_team /perk
say /przedmiot
say_team /przedmiot

; Menu z opisem perków
say /perki
say_team /perki
say /przedmioty
say_team /przedmioty

; Wyrzucanie perku
say /wyrzuc
say_team /wyrzuc
say /drop
say_team /drop

Dołączona grafika

Spoiler


Dołączona grafika

Spoiler


______________________________________________________________________________________

Silnik korzysta z własnego pliku konfiguracyjnego ini, tu pokrótce opisze kazda linijke:
# Plik konfiguracyjny NewCodMod

[ Global ]
; Maksymalny poziom
maxLevel = 901
; Mnoznik exp'a
experienceMultiplier = 127
; Najwieksza mozliwa wartosc statystyki
maxStatisticValue = 500

[ Sounds ]
; Czy ma byc slyszalny krzyk informujacy przeladowanie ?
reloadingSounds = 1
; Czy ma byc slyszalne ostrzezenie przy strzelaniu w 'swojego' ?
friendlyFireSounds = 1

[ Save Settings ]
; Typ zapisu
; 0 - Bez zapisu
; 1 - nVault
; 2 - mySQL ( na razie brak )
saveDriver = 1
; Zapisywanie po:
; 0 - Nicku
; 1 - SteamID
; 2 - IP
saveMode = 0
; Jezeli nie uzywasz MySQL, pozostaw bez zmian
; Host MySQL
mysqlHost = 127.0.0.1
; Nazwa uzytkownika
mysqlUser = root
; Haslo uzytkownika
mysqlPassword = your_password
; Nazwa bazy
mysqlDatabase = your_lovely_db
; Prefix tabel
mysqlPrefix = ncd_

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24

marwit-0.png


#2 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 24.03.2013 19:18

* Martwa Cisza - item rodem z Call of Duty
* Męczennik - tak samo, mam go u siebie od dosyć dawna, i proponuje zmienić opis na "Po smierci zostawiasz na ziemi odbezpieczony granat" ;)



Po za tym oczywiście plusik za nakład pracy i wolnym czasie sprawdzę i podam sugestie
Dołączona grafika

#3 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.03.2013 19:29

Angel of Death" data-cid="527859" data-time="1364149084">

item rodem z Call of Duty

Bo to w końcu jest Call of Duty Mod ( w zamyśle, bez żadnych paranoi typu: żółwie ninja, etc.. ) .x Jak będę miał to dopisze resztę perków dostępnych w MW2/MW3, zmodyfikuje radio o oryginalne CoD'owskie dzwięki i zaimplementuje paczki z sprzętem.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.03.2013 21:02

Z tymi strukturami, to nie powiem, nieźle to zrobiłeś, niby u siebie na diablo coś podobnego mam, ale nie aż tak, choć ostatnio trochę nad tym myślałem. A co do pliku konfiguracyjnego, to opłaca się go robić dla kilku ustawień? Nie lepiej zrobić zwykłe cvary?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.03.2013 21:27

Z tymi strukturami, to nie powiem, nieźle to zrobiłeś, niby u siebie na diablo coś podobnego mam, ale nie aż tak, choć ostatnio trochę nad tym myślałem.

Dzięki. Kod docelowo miał być czytelny i łatwy w edycji, wydaje mi się że dzięki zastosowaniu właśnie pseudo-OOP taki jest :D

A co do pliku konfiguracyjnego, to opłaca się go robić dla kilku ustawień? Nie lepiej zrobić zwykłe cvary?

To z czystego mojego lenistwa. Jak się przyjrzysz to zobaczysz że wystarczą góra dwie linijki by już mieć załadowane dane do struktury ( __packData ). No i plik ładniej wygląda .x
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#6 NeXt.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 25.03.2013 12:26

Widać że dużo pracy poświęciłeś bo silnik jest uproszczony co jest wielkim plusem ale kod zupełnie się różni od starego i naprzykład chce dodać multijump i mam problem.
Zapewne trzeba dodać do silnika pare lini kodu by następnie dodać do klasy skróconą komende.

Przynajmniej mi nie zawsze działa apteczki.

W kodzie silnika nie widzę ograniczeń klas ani perków więc można dodać więcej niż 10 klas?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 Amstaff

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Słopnice
Offline

Napisano 25.03.2013 16:50

A jak zrobić kata klase zeby była tylko w tt albo CT??

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.03.2013 18:15

Sprawdzanie, czy gracz jest botem, lepiej chyba dać tylko jeden raz przy wejściu gracza, no i hud wyświetlany w thinku? Nie lepiej dać to jednak w tasku, ewentualnie w tworzonym przez plugin oddzielnym thinku? Do tego obojętnie w jaki sposób jest to robione, ja bym raczej jednak wiadomości hud nie odświeżał częściej jak raz na 2 sekundy.
MarWit (25.03.2013 19:17):
Jest w thinku, aczkolwiek wiadomość jest odświeżana co sekundę ( obczaj pierwsze linijki think'u )
sebul (25.03.2013 19:25):
No obczajałem i tam masz odświeżane raz na 1 sekundę ^^
MarWit (25.03.2013 23:23):
I tyle chyba wystarczy, nie :P ? Zawsze ew. można to zmienić ( jako np. nowy wpis w pliku *.ini )

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 25.03.2013 22:34

i naprzykład chce dodać multijump i mam problem.
Zapewne trzeba dodać do silnika pare lini kodu by następnie dodać do klasy skróconą komende.

Multijump robisz tak jak w starym codz'ie, chyba ze chcesz jako funkcje lub jako umiejetnosc klasy, wtedy dopisujesz do stuktury nową umiejętność oraz kod odpowiedzialnym za nią ( tu multijump ) i gotowe. ( tzw. mozesz uzywac komendy ncod_setUserStatist bądź w ncod_registerClass() )

W kodzie silnika nie widzę ograniczeń klas ani perków więc można dodać więcej niż 10 klas?

Klas i perków możesz dodać ile tylko chcesz ( a dokładniej do póki ci się ram nie skończy )

A jak zrobić kata klase zeby była tylko w tt albo CT??

Przy tworzeniu klasy ( ncod_registerClass() ) jako przedostatni argument ustawiasz kolejno:
NCODTEAM_TERRORIST dla TT,
NCODTEAM_AMERICA dla CT, bądź
NCODTEAM_ALL dla obu drużyn.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#10 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.04.2013 22:26

Ja to tylko przepisałem CoDa na tablice dwuwymiarowe + pętle - statystyki dodaje się w minute ;) Ale widzę, że Ty to na bogato poleciałeś z tą edycją ^^
  • +
  • -
  • 0

#11 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.04.2013 10:22

zmodyfikuje radio o oryginalne CoD'owskie dzwięki i zaimplementuje paczki z sprzętem

Kiedy ?! : D
MarWit (08.04.2013 14:25):
W maju pewnie będę miał dużo czasu więc pewnie wtedy .x

Użytkownik radim edytował ten post 07.04.2013 10:22

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#12 .:Felek:.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Ino
Offline

Napisano 10.04.2013 17:18

Nie ma klas w .amxx tylko w .sma trzeba skompilowac czy nie ? 


  • +
  • -
  • 0

BlueSkill


Dołączona grafika


IP:31.168.82.162:27276


#13 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 10.04.2013 17:39

Nie ma klas w .amxx tylko w .sma trzeba skompilowac czy nie ? 

 

auto mam bez benzyny mam zatankowac czy nie? tak wlasnie brzmi twoje pytanie, wiadomo ze klasy musisz skopilowac ;f


  • +
  • -
  • 3

#14 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.04.2013 16:54

Bugi/błędy:

  • W paczce w klasie ncod_BarrackObama w linijce 100 jest o jeden nawias za dużo, co powoduje błąd przy kompilacji
  • Brakuje modeli dla pluginu killstreak...
  • kill w konsoli powoduje otrzymanie perku

  • +
  • -
  • 0

#15 Kiss.my.Ass

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Imię:Szymon aka Felek
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 21.04.2013 12:47

 

Bugi/błędy:

  • W paczce w klasie ncod_BarrackObama w linijce 100 jest o jeden nawias za dużo, co powoduje błąd przy kompilacji
  • Brakuje modeli dla pluginu killstreak...
  • kill w konsoli powoduje otrzymanie perku

 

1.Proszę na to zwrócic uwagę 

2. tu link do modeli i dźwięków :) http://amxx.pl/index...attach_id=28295

3.jak to naprawic ?

 

Może ktoś skompilowac klasy ?!


  • +
  • -
  • 0

Dasz tą strzałkę do góry ?!

 

 

CheQ ,dOnciak oraz DarkGL są moim autorytetami .

 


#16 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.04.2013 22:04

Spoiler

 
Klasy: Załączony plik  plugins.rar   126,41 KB  186 Ilość pobrań


Poprawiona funkcja + skompilowane klasy
  • +
  • -
  • 1

#17 LEEmon

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.04.2013 19:43

Nieda sie skomplikować silnika


  • +
  • -
  • 0

#18 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 06.05.2013 18:56

Proszę perk Maratończyk PRO

 

Opis : Daje nieograniczony sprint na klawiszu [Shift]

 

Taki perk jest w Call Of Duty Black Ops , lecz nie wiem czy w innych częściach też , ale myślę że się przyda ;).

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#19 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 14.05.2013 22:09

dhudmessage.inc

Nie ma w paczce, dodaje w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik playaz44 edytował ten post 14.05.2013 22:10

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#20 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 15.05.2013 17:29

Coś ci nie wypalił ten cod, z czystej paczki nic nie działa, sypie error logami na każdej klasie, przykład:

 

Spoiler

 

Spoiler


Lotnik wbija się w każdą ścianę/przeszkodę i nie może się ruszać, nie chce mi się dalej sprawdzać bo żadnej z tych klas nie będę miał na serwerze no ale aż takie błędy w czystej paczce? Ciekawe co jeszcze nie działa


Użytkownik playaz44 edytował ten post 15.05.2013 17:13

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: newcodmod, marwit, new cod mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych