Witam Poszukuję takich pluginów, bardzo potrzebne mi na serwer.
1. Runda rozgrzewkowa na usp + tarcze, muzyka trwająca 1:30 i gdy zginiesz to stawia Cię od razu na respie
2. Muzyka przed wybuchem paki (chodzi o tą muzę: Zaraz wybuchnie bomba ...) Ale ta muzyka ma rozpoczynać się 13 sekund przed wybuchem paki i ma być w mp3 nie wav ( i niech będzie tak że jak ct rozbroi pakę np przy 7 sec do wybuchu to muzyka od razu przestaje grać.
3. I jeszcze takie coś, że gdy gracz wpisuje /stop to muzyczka od paki przestaje grać i on jej nie słyszy.
Bardzo Proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 pluginy
Temat rozp. MentoS, 20.05.2009 19:00
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.05.2009 19:00
#2
Napisano 20.05.2009 19:07
2.Muzyka przed wybuchem paki (chodzi o tą muzę: Zaraz wybuchnie bomba ...) Ale ta muzyka ma być w mp3 nie wav
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "niewiadomo" #define czas 12 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 29) { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 10) { set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomba00.mp3") } } else if(g_c4timer > 59) { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/bomba.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
#3
Napisano 20.05.2009 19:59
Ale gdy rozbroją pakę tak 7 sec przed wybuchem to muzyka ma przestać grać albo gdy nowa runda się zaczyna to muzyka przestaje grać.
#4
Napisano 20.05.2009 21:13
3. http://amxx.pl/viewt...p?p=72877#72877
Koloruje nieco inaczej niż chciałeś, więc jeśli to problem można zmienić
Koloruje nieco inaczej niż chciałeś, więc jeśli to problem można zmienić
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych