Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3 pluginy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MentoS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 20.05.2009 19:00

Witam Poszukuję takich pluginów, bardzo potrzebne mi na serwer.

1. Runda rozgrzewkowa na usp + tarcze, muzyka trwająca 1:30 i gdy zginiesz to stawia Cię od razu na respie
2. Muzyka przed wybuchem paki (chodzi o tą muzę: Zaraz wybuchnie bomba ...) Ale ta muzyka ma rozpoczynać się 13 sekund przed wybuchem paki i ma być w mp3 nie wav ( i niech będzie tak że jak ct rozbroi pakę np przy 7 sec do wybuchu to muzyka od razu przestaje grać.
3. I jeszcze takie coś, że gdy gracz wpisuje /stop to muzyczka od paki przestaje grać i on jej nie słyszy.

Bardzo Proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 20.05.2009 19:07

2.Muzyka przed wybuchem paki (chodzi o tą muzę: Zaraz wybuchnie bomba ...) Ale ta muzyka ma być w mp3 nie wav

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "niewiadomo"

#define czas 12

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 29) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 10) {
set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomba00.mp3")
}
}
else if(g_c4timer > 59) {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/bomba.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#3 MentoS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 20.05.2009 19:59

Ale gdy rozbroją pakę tak 7 sec przed wybuchem to muzyka ma przestać grać albo gdy nowa runda się zaczyna to muzyka przestaje grać.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.05.2009 21:13

3. http://amxx.pl/viewt...p?p=72877#72877
Koloruje nieco inaczej niż chciałeś, więc jeśli to problem można zmienić
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych