Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą

cod nowy cod mod counter strike cs 1.6 klasa problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Wiciv

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Wągrowiec
Offline

Napisano 23.03.2013 20:44

Czy ktoś może sprawdzić co jest nie tak z tą klasą? (w tej klasie chodzi o to, że postać jest niewidzialna, ma zmniejszona grawitacje do 250, ma tylko nóż, nie dostaje żadnej broni na start i za perki, oraz zabija na jedno uderzenie w plecy) :D



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Mistrz Partyzantow(Klasa Premium)";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDmg");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Mistrz Partyzantow(Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}

public TakeDmg(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!is_spy[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(health < 2)
return HAM_IGNORED;


if(weapon == CSW_KNIFE && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage=float(health);

SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.03.2013 21:46

Kod w klamrach [code=auto:0][./code]
Według mnie kod dobry, tak na pierwszy rzut oka... Pytasz bo nie działa, czy ci się wydaje że nie będzie działało? Jeśli to pierwsze, to bądź łaskaw i opis problem...
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod mod, counter strike, cs 1.6, klasa, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych