Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę "Kucacz" i 3 Inne

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 23.03.2013 18:17

Proszę we wszystkich klasach zostawić statystyki "0" .

Nazwa: Kucacz
Broń: AK47
Opis: Niewidzialny podczas kucania z nozem, mniejsza grawitacja
Dokładny Opis: Niewidzialność ( 5 na 255 ) ; Grawitacja ( 600 na 800 )

Nazwa: Master
Broń: elite
Opis: Ma inny model elite + 30 DMG, 2 skoki, 1 apteczka
Dokładny Opis: Proszę ustawić żeby model był w /models/Master/xxx
xxx - nazwa modelu elite .

Nazwa: Łowca
Broń: M3
Opis: Posiada dual M3 i 1/9 z nich, 2 skoki, 1/12 na wyrzucenie broni przeciwnika
Dokładny Opis: Proszę ustawić żeby modeł był w /models/Lowca/xxx
xxx - nazwa modelu M3

Nazwa: Rzeznik
Broń: Deagle
Opis: Ma 1/7 z deagla, 2 skoki, mniejsza grawitacja, 1 apteczke
Dokładny Opis: Grawitacja ( 600 na 800 )


Za wykonanie klas serdecznie dziękuję.

Użytkownik Kuba22 edytował ten post 23.03.2013 18:19

  • +
  • -
  • 0

#2 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2013 18:36

Masz kucacza.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 24.03.2013 11:28

REF
  • +
  • -
  • 0

#4 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 24.03.2013 19:29

Okay , zrobiłem klasę rzeznik lecz nie potrafię dodać do niej apteczki , jakby ktoś był tak uprzejmy i dodał .
Niżej zapodaję sma .



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Rzeznik";
new const opis[] = "Ma 1/7 z deagla, 2 skoki, troche mniejsza grawitacja, 1 apteczke";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Kuba22 edytował ten post 24.03.2013 19:30

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych