Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Restarty serwera


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 21.03.2013 19:20

Witajcie.
Dzisiejsza sprawa wygląda następująco. Na moich oczach jeden z moich serwerów chwycił crasha. W dumpach mam coś takiego (pełny dump w załączniku):

L 03/21/2013 - 19:04:21: World triggered "Round_Start"
91.227.216.146:3451:reconnect
L 03/21/2013 - 19:04:31: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 4 [dproto]; pClient = 0xb3b16dfc
L 03/21/2013 - 19:04:31: "Pucek<3<33><VALVE_0:4:499253489><>" connected, address "91.227.216.146:3451"
Dropped Pucek<3 from server
Reason:  Client sent 'drop'
91.227.216.146:3451:reconnect
L 03/21/2013 - 19:04:32: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 4 [dproto]; pClient = 0xb3b16dfc
L 03/21/2013 - 19:04:32: "Pucek<3<34><VALVE_0:4:499253489><>" connected, address "91.227.216.146:3451"
Dropped Pucek<3 from server
Reason:  Client sent 'drop'
91.227.216.146:3451:reconnect
L 03/21/2013 - 19:04:35: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 4 [dproto]; pClient = 0xb3b16dfc
L 03/21/2013 - 19:04:35: "Pucek<3<35><VALVE_0:4:499253489><>" connected, address "91.227.216.146:3451"
Uploading dump (in-process) [proxy '']
/tmp/dumps/crash_20130321190435_1.dmp
success = no
error:  Failed to open/read local data from file/application
./hlds_run: line 321: 20369 Segmentation fault	  $HL_CMD

Okazuje się że drugi serwer ma podobne dumpy (też miał crashe). Zastanawia mnie ta ostatnia linijka (./hlds). Logi amx'a czyste. Macie może jakieś pomysły jak się pozbyć takiego buga ?

Załączone pliki

  • Załączony plik  logi.zip   4,46 KB  16 Ilość pobrań

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#2 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 21.03.2013 19:25

Więcej danych podaj ;)
Jakie masz binarki na przykład
Dołączona grafika

#3 sebxx4

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 21.03.2013 20:14

Sorry, zapomniałem napisać :) Binarki mam 5787 (na obu serwerach).

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#4 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 21.03.2013 20:21

Proszę
Rozwiązanie nieco "łopatologiczne" lecz spróbuj z kopią pliku "hlds_run" z mojego serwera

Załączone pliki


Użytkownik Angel of Death edytował ten post 21.03.2013 20:21

Dołączona grafika

#5 sebxx4

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 21.03.2013 22:29

Podmieniłem plik i serwy na razie działają. Ten problem występuje raz na jakiś czas więc nie jestem teraz w stanie powiedzieć czy to zadziała.

btw - Mogą być jakieś inne przyczyny (ew. rozwiązania) tego problemu ?

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#6 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 22.03.2013 00:08

./hlds_run: line 342: 20791 Segmentation fault $HL_CMD

Błąd Segmentation Fault jest następstwem przeciążenia procesu serwera w wyniku konfliktu silnika HLDS ze składnikami serwera lub w wyniku błędu/luki w samym silniku serwera. Składnikiem, który powoduje konflikt najczęściej jest modyfikacja, plugin lub mapa. Innym powodem błędu może być luka lub błąd w silniku HLDS. Do wyłączenia serwera może dojść zarówno w wyniku wystąpienia błędu jak i w przypadku czyjegoś celowego działania, czyli wykorzystania luki do wyłączenia serwera.

Należy pamiętać, że silnik HLDS jak każde oprogramowanie może zawierać błędy. Nie każdy błąd można wykryć i załatać, szczególnie jeżeli nie zachodzi prawidłowość w postaci zmian na serwerze. Błąd Segmentation Fault może się zatem również pojawić bez dokonania zmian np. w wyniku aktualizacji silnika HLDS. Kolejne wersje silnika HLDS mogą łatać poprzednie błędy i luki, ale jednocześnie wprowadzać nowe.

Jeżeli błąd pojawia się po wprowadzeniu na serwer modyfikacji należy cofnąć dokonane zmiany i usunąć z serwera wszystkie te dodatki, które zostały wgrane na serwer tuż przed pojawieniem się problemu. Jeśli nie wiemy, które dodatek może powodować problem należy zwrócić uwagę na okoliczności wyłączania się serwera, np. czy dzieje się to na konkretnej mapie lub przy użyciu konkretnej funkcji na serwerze, wykonaniu konkretnego działania.




Z FAQ Pukawki
Dołączona grafika

#7 sebxx4

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 24.03.2013 12:09

Dalej mam dokładnie ten sam problem... Co mam z tym zrobić żeby przestało mi crashe robić ? Najlepsze jest to że serwer nie crashuje sie podczas gry, tylko nawet jak nikt tam nie gra.

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#8 sebxx4

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 28.03.2013 22:44

Coż, zmieniłem binarki na 5006 i dalej lipa :(

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych