Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

1/1 z noza mimo że przeciwnik ma armor

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miły

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 21.03.2013 15:46

Jest możliwość ustawienia 1/1 z noża mimo że przeciwnik posiada kamizelke? Jeśli tak, to prosił bym o pomoc w przerobieniu :)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "dostajesz natychmiastowe zabicie z noza (PPM) oraz rakiete.";
new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.03.2013 16:07

Kod już wskazuje, że powinien działać nawet z kamizelką, ale jeśli ci nie działa to spróbuj zamienić to:
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
na to:

cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id)*2));
Nie sądzę, że armor jest, aż tak dobry :)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 21.03.2013 20:48

Niestety, w ogóle nie działa ... Może to być spowodowane tym że mam nową statystykę "Armor"? Da się to jakoś rozwiązać, aby działało?
Cały czas zadaje po 60-65HP, dziwna rzecz

Użytkownik Mysterious edytował ten post 21.03.2013 20:50

Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#4 Maati

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Tak gdzie cie NI ma
Offline

Napisano 22.03.2013 18:14

s_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));

na to:

cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id)+ 2));

  • +
  • -
  • 0

#5 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.03.2013 20:45

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)

{

		if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])

		{

				cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

				SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));

				return HAM_HANDLED;

		}

		return HAM_IGNORED;

}
Na:
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)

{

		if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])

		{

				cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

				cod_inflict_damage(attacker, id, float(get_user_health(id)+1.0), 1.0, ent);

				return HAM_HANDLED;

		}

		return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik Vasto_Lorde edytował ten post 22.03.2013 20:45

  • +
  • -
  • 0

#6 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 23.03.2013 13:59

Niestety nadal nic ... w ogóle nie działa, może to rzeczywiście wina nowej statystyki Armor?

Załączone pliki


Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#7 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 23.03.2013 18:40

Nie działa nawet perk 1/1 z noża ...

Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych