Witam serdecznie, moi drodzy, chciałbym abyście zrobili mi fajny sklepik na mojego CoD`a.
Serwer musi otwierać się po komendę /sklep.
Oto opcje, które mają się znajdować w sklepiku:)
1. Apteczka[Odradza gracza]- 7000$
2. Opatrunek [75 hp]- 3500$
3. Adrenalina [150 hp]- 5500$
4. Item [Losowy item]- 7000$
5. Doświadczenie [Losowy EXP]- 8000$
Proszę
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.03.2013 12:56
#2
Napisano 23.03.2013 20:38
Zrobicie?
#3
Napisano 27.03.2013 08:01
Założyłem temat 6 dni temat a nikt sie nie raczy nic robić, po co jest tutaj te forum jak nikt nic nie robi.!!!!!
Ruszcie się! Możecie dać mi warna ale ruszcie się do roboty.
Ruszcie się! Możecie dać mi warna ale ruszcie się do roboty.
#4
Napisano 27.03.2013 08:04
masz tu mój, wgraj sobie plugin /respawn i będzie śmigać
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax; new Float:gravity; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); register_clcmd("say /codshop", "Sklep"); register_clcmd("say /codsklep", "Sklep"); // Cvary register_cvar("shop_ibuprofen", "1500"); register_cvar("shop_fenacetyna", "3000"); register_cvar("shop_tramal", "6000"); register_cvar("shop_amfetamina", "8000"); register_cvar("shop_lotto", "7000"); register_cvar("shop_doswiadczenie", "14000"); register_cvar("shop_ruletka", "5000"); register_cvar("shop_ibuhp", "10"); register_cvar("shop_fenhp", "25"); register_cvar("shop_tramhp", "50"); register_cvar("shop_gravity", "0.50"); register_cvar("shop_expmin", "10"); register_cvar("shop_expmax", "1000"); } public Sklep(id) { // Pobieranie cvar ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen"); fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna"); tramal = get_cvar_num("shop_tramal"); amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina"); lotto = get_cvar_num("shop_lotto"); doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie"); ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka"); ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp"); fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp"); tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp"); gravity = get_cvar_float("shop_gravity"); expmin = get_cvar_num("shop_expmin"); expmax = get_cvar_num("shop_expmax"); new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], res[65]; format(tytul, 24, "\rSklep \yCoD Mod"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); new cb=menu_makecallback("Sklep_CallBack") if(!is_user_alive(id)) { formatex(ibu, 64, "\dIbuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen); menu_additem(menu, ibu, "", 0, cb); } else { formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen); menu_additem(menu, ibu, "", 0); } if(!is_user_alive(id)) { formatex(fen, 64, "\dFenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna); menu_additem(menu, fen, "", 0, cb); } else { formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna); menu_additem(menu, fen, "", 0); } if(!is_user_alive(id)) { formatex(tra, 64, "\dTramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal); menu_additem(menu, tra, "", 0, cb); } else { formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal); menu_additem(menu, tra, "", 0); } if(!is_user_alive(id)) { formatex(amf, 64, "\dAmfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina); menu_additem(menu, amf, "", 0, cb); } else { formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina); menu_additem(menu, amf, "", 0); } if(!is_user_alive(id)) { formatex(lot, 64, "\dLotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto); menu_additem(menu, lot, "", 0, cb); } else { formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto); menu_additem(menu, lot, "", 0); } formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie); menu_additem(menu, dos, "", 0, cb); formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka) menu_additem(menu, rul, "", 0, cb); if(is_user_alive(id)) { formatex(res, 64, "\dRespawn \r[Odradza Gracza] \yKoszt: 16000$"); menu_additem(menu, res, "", 0, cb); } else { formatex(res, 64, "Respawn \r[Odradza Gracza] \yKoszt: 16000$"); menu_additem(menu, res, "", 0); } menu_display(id, menu); } public Sklep_CallBack(id, menu, item) { if(item==0||item==1||item==2||item==3||item==4||item==7) return ITEM_DISABLED return ITEM_ENABLED } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= ibuprofen) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= fenacetyna) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= tramal) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-tramal); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-tramal); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= amfetamina) { cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina); set_user_gravity(id, gravity); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= lotto) { cs_set_user_money(id, kasa-lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,tramal); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,ibuprofen); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(expmin, expmax); cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= ruletka) { cs_set_user_money(id, kasa-ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 7: { client_cmd(id, "say /respawn") return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik no.torious edytował ten post 27.03.2013 08:10
#5
Napisano 27.03.2013 08:32
Ja bym dla kolegi za takie słowa nie pomagał!! Na forum jest 300 osób które też czekają na pomoc nikt nie ma obowiązku ci pomagać.Założyłem temat 6 dni temat a nikt sie nie raczy nic robić, po co jest tutaj te forum jak nikt nic nie robi.!!!!!
Ruszcie się! Możecie dać mi warna ale ruszcie się do roboty.
Jeżeli chcesz mieć to zrobione na szybko zapraszam http://amxx.pl/forum...lecenia-platne/
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych