Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z modelem :/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 19.05.2009 17:05

Pisze nowego plugina i mam problema xD
myśle, że zrobiłem wszystko dobrze a nie działa.
dam wam tylko to co związane z działaniem modelu:

#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmodx>

new bool:Tornado[33]


public plugin_init() {
register_clcmd("say /tornado", "tornado")
}

public client_connect (id) {
	Tornado[id] = false
}

public tornado (id) {
	Tornado[id] = true
	
	give_item(id, "weapon_mac10")
	if(Tornado[id] && get_user_weapon(id)==CSW_MAC10) {
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/tornado.mdl")
		entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
		entity_set_float(id,EV_FL_fov,55.0)
	}
}

public DeathMsg () {
	new id = read_data(2)
	Tornado[id]=false
}

public client_PreThink(id) 
{
	new button = get_user_button(id)
	if(Tornado[id] && get_user_weapon(id)==CSW_MAC10) {
		if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) 
    { 
        zoom[id]++ 
        if(zoom[id]>1)zoom[id]=0 
        
        if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) 
        else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) 
    }
    if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 
    else zmienna[id] = 0 
    if(is_user_alive(id)) 
    {
    new Float:vec[3] 
        for(new i=0;i<3;i++) 
            vec[i]=0.0 
        entity_set_vector(id,EV_VEC_punchangle,vec) 
    }
   }
}
public set_fov(id,fov) 
{ 
    if(is_user_alive(id)) 
    { 
        message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id) 
        write_byte( fov ) 
        message_end() 
    } 
}

public plugin_precache () {
	precache_model("models/tornado.mdl")
}

Jeszcze sie na tym aż tak nie znam, więc gdzie leży błąd ? :)
Bo dostaje mac10 tylko model zostaje ten sam :/
  • +
  • -
  • 0

#2 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 19.05.2009 17:14

find_ent_by_*, jako id trzeba użyć indexu modelu w grze, a nie gracza O:) takim sposobem jak ty to robisz powinno nadawać graczowi model uzi.
  • +
  • -
  • 0

#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 19.05.2009 17:23

find_ent_by_*

masz na myśli to find_ent_by_model ?
Jeśli to, to potrzebowałbym instrukcji jak to użyć ^^

Syntax:
find_ent_by_model ( StartEntity, Classname[], Model[] )


rozumię to tak:

find_ent_by_model ( tego nie rozumie, tego tez nie, tu mam chyba ścieżke do modelu dać ;> )
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.05.2009 18:07

Nie widze deklaracji "new zmienna[33]"
  • +
  • -
  • 0

#5 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 19.05.2009 18:21

Miczu, czyli ? bo ten kod przekopiowałem z innego tematu żeby ten mac10 miał przybliżenie :]
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.05.2009 18:30

Chodzi mi o to, ze by uzyc zmienna trzeba ja najpierw zdeklarowac, czyli powiedziec compilatorowi cos wiecej o tej zmiennej, bo compilator nie jest na tyle madry by wiedziec czy chcesz float, bool, czy moze tablice 1,2,... wymiarowa.

"zmienna[id]" widnieje tylko w if'ach i sie dziwie, ze to kompilator nawet przepuscil :
  • +
  • -
  • 0

#7 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 19.05.2009 18:34

Miczu, http://amxx.pl/viewtopic.php?p=15628 tam jest identycznie ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.05.2009 18:36

Z wyjatkiem, ze masz zmienna zdeklarowana jako globalna ^^
  • +
  • -
  • 0

#9 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 19.05.2009 19:37

Miczu, ja już się w tym pogubiłem :/ :/ :/ a myślałem, że coś umiem ;>
w każdym bądź razie ta zmienna to problem pluginu ? bo jak nie to bym chciał jednak jaką pomoc z tym modelem ^^
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.05.2009 20:27

emblaze, a o ktorym modelu mowisz, ze sie nie zmienia - ten co widzisz ze swojej kamery czy ten model co widzisz innych graczy jaka bron trzymaja? (to sa 2 rozne rzeczy).
  • +
  • -
  • 0

#11 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 19.05.2009 20:54

Ten co ja biegam i widze ze mam go w ręce ;>
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.05.2009 21:29

emblaze, probowales wpisac pare razy /tornado ?
  • +
  • -
  • 0

#13 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 20.05.2009 14:33

Miczu, próbowałem, kiedyś zmieniało to model, ale teraz nie ;>
  • +
  • -
  • 0

#14 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.05.2009 16:16

z tego co wiem (mogę się mylić) nie nadasz broni modelu krowy większej od postaci 2 razy, do nadania modelu broni są specjalne modele typu "v" "p" oraz "w"
  • +
  • -
  • 0

#15 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 22.05.2009 16:57

Dobra już sobie poradziłem ;> close...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych