Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stare czy nowe menu? Set_task


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.03.2013 17:01

Siemka, mam do was pytanie, bo tak sobie kminie i kminie które menu jest lepsze, tzn. które jest lepsze do wyświetlania od początku rundy po np. 30 sek ? No które? I w którym menu da się usunąć opcje wyjdź. A 2 pytanko jak zrobić, że gracz ma 60 sekund na wybranie opcji menu, jeśli tego nie zrobi, to menu sie zamyka i jakaś tam dalej funkcja jest
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 20.03.2013 17:12

Ja przeważnie korzystam z "nowego stylu" menu, jest rozciągliwe jak guma od majtek, opcję wyjdź można usunąć, a poza tym praca z nim to przyjemność, tylko trzeba wiedzieć co i jak (łatwe!)

Co do drugiego, set_task() + http://amxx.pl/dokum...04/menu-destroy ?
  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.03.2013 17:19

Z tym drugim to zapomniałem o tym, dzięki za przypomnienie :) +

Ale co do pierwszego to ja również korzystam z nowego stylu, ale czy dało by rade po 30 sek od początku mapy wyświetlić menu? Jak to zrobić :D
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 20.03.2013 18:51

set_task() w plugin_init() + pętla po graczach otwierająca menu
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2013 23:03


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define Key (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)

new const PLUGIN[] = "Menu"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "Albertdd"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd( "menu", "ShowMenu" )
register_menucmd( register_menuid( "ShowMenu" ), 1023, "MenuSwitch" )
}
public ShowMenu( id ){
new Data[ 128 ];
format( Data, 127, "Tytul menu^n\w1. Opcja 1^n2. Opcja 2" )
show_menu( id, Key, Data, -1, "ShowMenu" )
set_task( 60.0, "Close", id )
}
public MenuSwitch( id, key ){
switch( Key ){
case 0: client_print( id, print_chat, "Opcja 1" )
case 1: client_print( id, print_chat, "Opcja 2" )
}
}
public Close( id ){
show_menu(id, 0, "^n", 1)
}

Po wpisaniu w konsoli menu otworzy sie menu, ktore po 60 sekundach sie wylaczy, zgasnie.
  • +
  • -
  • 0

#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 21.03.2013 23:24

Tylko jest jeden problem, po wciśnięciu opcji 1 nic sie w say nie wyświetla i jak np. jak mam 2 opcje do wyboru w menu no to jak wybiorę 3 lub 4 menu się zamyka
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.03.2013 16:35

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define Key (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)

new const PLUGIN[] = "Menu"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "Albertdd"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd( "menu", "ShowMenu" )
register_menucmd( register_menuid( "ShowS" ), 1023, "MenuSwitch" )
}
public ShowMenu( id ){
new Data[ 128 ];
format( Data, 127, "Tytul menu^n\w1. Opcja 1^n2. Opcja 2" )
show_menu( id, Key, Data, -1, "ShowS" )
set_task( 60.0, "Close", id )
}
public MenuSwitch( id, key ){
switch( Key ){
case 0: client_print( id, print_chat, "Opcja 1" )
case 1: client_print( id, print_chat, "Opcja 2" )
}
}
public Close( id ){
show_menu(id, 0, "^n", 1)
}


Sprawdz to : ) Jezeli chessz by klawisze 3,4 itd. Nic nie robily to najprosciej usun je z #define Key
  • +
  • -
  • 0

#8 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 22.03.2013 23:58

Nie działa nadal wybór
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych