Plugin działa normalnie na Zombie Plague, ale jak przerobiłem go na biohazard to wszystko działa oprócz odmrożenia.
Chciałbym aby mógł się zacząć ruszać na końcu.
Mógłby ktoś zerknąć z góry bardzo dziękuje
podaje Kod:
#include <amxmodx> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> #include <biohazard> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new bool:zamrozony[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink") } public event_infect(id, attacker) { if(!is_user_infected(id)) return; zamrozony[id] = true set_user_godmode(id, 1) set_user_maxspeed(id, 1.0) set_task(5.0, "reset", id) } public fw_PlayerPreThink(id) { if (!zamrozony[id]) return PLUGIN_CONTINUE set_user_maxspeed(id, 1.0) if( get_user_button(id) & IN_ATTACK && is_user_alive(id)) { new buttons = pev(id,pev_button) set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK)); return FMRES_HANDLED; } if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && is_user_alive(id)) { new buttons = pev(id,pev_button) set_pev(id,pev_button,(buttons & ~IN_ATTACK2)); return FMRES_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE } public reset(id) { set_user_godmode(id, 0) zamrozony[id] = false }
Użytkownik Xaneri edytował ten post 19.03.2013 22:16