Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug klasy - Gdy przciwnik do nas strzela dodaje HP

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miły

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 17.03.2013 23:30

Witam, pojawił się u mnie dziwny BUG który polega na tym że strzelając do osoby posiadającej klasę Ghost z AWP dodaje mu HP zamiast zadawać obrażenia ...

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ghost";
new const opis[] = "dostajesz umiejetnosc odbija 3 pociskow na runde.";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klasa[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klasa[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 4;

}

public cod_class_disabled(id)
ma_klasa[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klasa[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 4;


dzieje się tak tylko wtedy gdy strzelamy do ghost z AWP

Użytkownik Mysterious edytował ten post 17.03.2013 23:42

Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.03.2013 13:09

Klasa według mnie dobrze napisana... Może masz jakiś perk z awp albo inną klasę która buguje awp?
  • +
  • -
  • 0

#3 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 18.03.2013 18:36

Jednak nie, problem z jest klasą, ona ma to że ma odbijać pierwsze 3 pociski, owszem odbija lecz aby zabić trzeba władować czasem cały magazynek z AWP bo nie da się zabić klasy w dodatku dodaje HP przeciwnikowi

Użytkownik Mysterious edytował ten post 18.03.2013 18:37

Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#4 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 18.03.2013 18:40

Klasa odbija 4 pociski ..
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#5 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.03.2013 20:08

Nadal mówię (pomimo @UP), że klasa wygląda w porządku. Może masz jakiegoś VIPA, którego tylko ty masz, albo jakiś perk / klasę która źle działa... Najpierw wyłącz wszystkie perki które masz i sprawdź czy masz dalej buga. To samo zrób z klasami, a potem z pluginami.
  • +
  • -
  • 0

#6 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 19.03.2013 07:42

Mi nawała klasa admirał, bugowała m.in zdrowie, inteligencję, ale jak mówi kolega up, może to zależeć od wszystkiego.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#7 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 26.03.2013 14:01

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ghost";
new const opis[] = "Dostajesz umiejetnosc odbija 3 pociskow na runde.";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 3;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 3;

To twoje wyglada tak samo jak to moje napisane UP, wiec różnic nie widać.
Wgralem ta klase na serwer testowy i dziala.

Użytkownik RyD3r edytował ten post 26.03.2013 14:16

  • +
  • -
  • 0

#8 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 26.03.2013 14:30

A moze podaj .sma tej drugiej klasy tez :)
Co strzelala ;P
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#9 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 26.03.2013 20:36

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ghost";
new const opis[] = "Dostajesz umiejetnosc odbija 3 pociskow na runde.";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 3;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 3;

To twoje wyglada tak samo jak to moje napisane UP, wiec różnic nie widać.
Wgralem ta klase na serwer testowy i dziala.


Co ty wiesz o życiu

Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#10 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 27.03.2013 00:07

co ja wiem ?
wiem to ze ta klasa jest poprawnie napisana, podaj klase ktora strzelales do tej klasy bo tu jest dobrze.
to wiem!
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych