Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z line 73 w pluginie, nie moge skompilować


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 akon

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 16.03.2013 21:22

Witam,
Mój problem polega na tym że nie mogę skompilować pluginu, ponieważ wyskakuje błąd ("Error: Undefined symbol "ma_perk" on line 73") lini 73 , poniżej kod sma:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "(Premium) Wirus";
new const opis[]	= "Posiada tylko 1 hp, jest calkowicie niewidoczny, 1/1 z noża i zwiekszona grawitacje.";
new const bronie	= 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("Health", "Health", "be")

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
set_user_health(id, 1);  //cyfra jeden ustala hp na start
set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public Health(id)
{
		if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
		{
				set_user_health(id, 1);  //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
		}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		if(!ma_perk[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik akon edytował ten post 16.03.2013 21:25

  • +
  • -
  • 0

#2 BsK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 16.03.2013 21:29

Poprawione:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "(Premium) Wirus";
new const opis[] = "Posiada tylko 1 hp, jest calkowicie niewidoczny, 1/1 z noża i zwiekszona grawitacje.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("Health", "Health", "be")

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
set_user_health(id, 1); //cyfra jeden ustala hp na start
set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public Health(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


#3 akon

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 16.03.2013 21:43

Super, dzięki. Oczywiście plusik dla Ciebie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych