Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Opis Klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skull

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.03.2013 00:38

Witam, mam pytanie w sprawie opisu klas. Chcę zrobić opis klas tak jak zrobił to KariiO w tym temacie: http://amxx.pl/topic...jszy-opis-klas/

Edytowałem trochę ten kod pod swój opis klas i wygląda on tak :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Opis Klas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KariiO"

new Race[13][18] = { "None","Czarodziejka","Druid","Paladyn","Zabojczyni","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka","Andariel", "Duriel", "Mefisto", "Hefasto", "Diablo", "Baal", "Upadly", "Imp", "Izual", "Skoczek", "Zniewolony", "Zgniatacz", "Pijawka", "Gigantyczny Pajak", "Sniegowy Tulacz","Griswold","Kowal","Demonolog" }

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasy","select_class")
}


public select_class(id)
{
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
new menu = menu_create("Wybierz opis klasy :","menu_klashandle")

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");

for(new i=1;i<sizeof Race;i++)
{
formatex(text, 511,"\w%s",Race[i])
menu_additem(menu,text)
}
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public menu_klashandle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
show_motd(id, "Czarodziejka.txt", "Opis Czarodziejki")
}
case 1:
{
show_motd(id, "Druid.txt", "Opis Druida")
}
case 2:
{
show_motd(id, "Paladyn.txt", "Opis Paladyna")
}
case 3:
{
show_motd(id, "Zabojczyni.txt", "Opis Zabojczyni")
}
case 4:
{
show_motd(id, "Nekromanta.txt", "Opis Nekromanty")
}
case 5:
{
show_motd(id, "Barbarzynca.txt", "Opis Barbarzyncy")
}
case 6:
{
show_motd(id, "Ninja", "Opis Ninja")
}
case 7:
{
show_motd(id, "Amazonka.txt", "Opis Amazonki")
}
case 8:
{
show_motd(id, "Andariel.txt", "Opis Andariela")
}
case 9:
{
show_motd(id, "Duriel.txt", "Opis Duriela")
}
case 10:
{
show_motd(id, "Mefisto.txt", "Opis Mefisto")
}
case 11:
{
show_motd(id, "Hefasto.txt", "Opis Hefasto")
}
case 12:
{
show_motd(id, "Diablo.txt", "Opis Diablo")
}
case 13:
{
show_motd(id, "Baal.txt", "Opis Baala")
}
case 14:
{
show_motd(id, "Upadly.txt", "Opis Upadlego")
}
case 15:
{
show_motd(id, "Imp.txt", "Opis Impa")
}
case 16:
{
show_motd(id, "Izual.txt", "Opis Izauala")
}
case 17:
{
show_motd(id, "Skoczek.txt", "Opis Skoczka")
}
case 18:
{
show_motd(id, "Zniewolony.txt", "Opis Zniewolonego")
}
case 19:
{
show_motd(id, "Zgniatacz.txt", "Opis Zgniatacza")
}
case 20:
{
show_motd(id, "Pijawka.txt", "Opis Pijawki")
}
case 21:
{
show_motd(id, "Gigantyczny Pajak.txt", "Opis Gigantycznego Pajaka")
}
case 22:
{
show_motd(id, "Sniegowy Tulacz.txt", "Opis Sniegowego Tulacza")
}
case 23:
{
show_motd(id, "Griswold.txt", "PREMIUM Opis Griswolda")
}
case 24:
{
show_motd(id, "Kowal.txt", "PREMIUM Opis Kowala")
}
case 25:
{
show_motd(id, "Demonolog.txt", "PREMIUM Opis Demonologa")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Proszę o sprawdzenie czy dobrze wszystko zrobiłem. I jeszcze pytanie czy te pliki .txt do cstrike dodać ??
  • +
  • -
  • 0

300x100.png

 

[DiabloMod][CS 1.6] - 94.75.91.146:27015

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.03.2013 15:17

Zamiast tylu case, zrób tablicę + if + pętla for
  • +
  • -
  • 1

#3 Skull

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.03.2013 17:21

Mogę prosić o gotowy kod ??
  • +
  • -
  • 0

300x100.png

 

[DiabloMod][CS 1.6] - 94.75.91.146:27015

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#4 Skull

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 22.03.2013 21:46

Okej poczytałem i zrobiłem. Dziękuję Fili:P + dla ciebie.
Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

300x100.png

 

[DiabloMod][CS 1.6] - 94.75.91.146:27015

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 22.03.2013 21:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych