Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

[ROZWIĄZANE] Plugin na zabawe

JailBreak

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ogarniam

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.03.2013 17:48

Witam was bardzo,

Potrzebuję pilnie pomocy, z góry dziękuję


Otóż mam problem, chodzi i dokładne przejrzenie pluginu i w razie potrzeby, poprzestawiać, dodać, ująć coś,
piszę zabawę na jailbreak

Proszę spojrzeć

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[JB] Dzien przestrzeni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zabijak"

new id_zabawa;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /spaceday","chow")
id_zabawa = jail_register_game("Dzien przestrzeni")
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^nWiezniowie tworza grupy do i maja %s ucieczke^nO Ostatni wiezien ma zyczenie - TT vs TT", szTime, szTime);
szInfo = "Dzien przestrzeni";

jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_tt_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);

setting[0] = 1; 
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;

setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;

new ile_graczy[2];
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
continue;

switch(get_user_team(i))
{

case 1: ile_graczy[1]++;
}
}
if(ile_graczy[0])
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
continue;

set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]);
set_user_gravity(id, 400.0/800.0);
}
}
}
}

public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}

{
give_item(id, "weapon_mp5");
give_item(id, "ammo_buckshot");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 24);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_mp5, 80);
public OnGameHudEnd(day)
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
if(day == id_zabawa)
{
jail_open_cele();
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Proszę o szybką odpowiedź :).
  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 14.03.2013 16:44

No dobrze, ale coś Ci w tym pluginie nie działa? Coś działa źle? Nie kompiluje się? Podaj jaki masz z nim problem (o ile jakiś masz) to pomożemy. Nie zatrudniamy na forum proroków, żeby nam mówili co dany użytkownik od nas chce, jeśli sam tego nie określi...
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Ogarniam

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.03.2013 06:14

Właśnie otóż mam problem, plugin się nie kompiluje ponieważ jest jakiś błąd, w sumie dam 'code'

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Dzienprzestrzeni.sma(27) : error 017: undefined symbol "jail_set_tt_hit_tt"
Dzienprzestrzeni.sma(45) : warning 217: loose indentation
Dzienprzestrzeni.sma(59) : error 017: undefined symbol "id"
Dzienprzestrzeni.sma(59) : error 001: expected token: ";", but found ")"
Dzienprzestrzeni.sma(59) : error 029: invalid expression, assumed zero
Dzienprzestrzeni.sma(59) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Proszę o pomoc, z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.03.2013 07:42

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

ModyInne modyProblemy

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.03.2013 18:25

jail_set_tt_hit_tt nie ma czegoś takiego, co najwyżej możesz wyłączyć walkę.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>
#include cstrike
#include engine

#define PLUGIN "[JB] Dzien przestrzeni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zabijak"

new id_zabawa;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /spaceday","chow")
id_zabawa = jail_register_game("Dzien przestrzeni")
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^nWiezniowie tworza grupy do i maja %s ucieczke^nO Ostatni wiezien ma zyczenie - TT vs TT", szTime, szTime);
szInfo = "Dzien przestrzeni";

jail_set_prisoners_micro(true, true);

jail_set_god_ct(true);

setting[0] = 1; 
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;

setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;

new ile_graczy[2];
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
continue;

switch(get_user_team(i))
{

case 1: ile_graczy[1]++;
}
}
if(ile_graczy[0])
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
continue;

set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]);
set_user_gravity(i, 400.0/800.0);

give_item(i, "weapon_mp5");
give_item(i, "ammo_buckshot");
new weapon_id
weapon_id= find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5", i);
if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 24);
cs_set_user_bpammo(i, CSW_MP5NAVY, 80);
}
}
}
}

public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}



public OnGameHudEnd(day)
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa)
if(day == id_zabawa)
{
jail_open_cele();
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Sprawiłem, żeby się kompilowało.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Ogarniam

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.03.2013 08:51

Dziękuję :).
  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 16.03.2013 14:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: JailBreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych