Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmienna w dwóch pluginach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.03.2013 14:12

Witam mam pytanko jak ustalić wartość zmiennej w drugim pluginie


np mamy 2 pluginy

W tym będzie zmienna w której ma wyświetlić wartość

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define TASK 672

new danegracza[33];

new sync_hud_obj;

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
}


public Odrodzenie(id)
{
if(!task_exists(id+TASK))
set_task(0.1, "Hud", id+TASK, _, _, "b");
}

public Hud(id)
{
id -= TASK;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK);
return;
}

set_hudmessage(255, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Dane gracza: %i", danegracza[id]);
}





#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}


public client_connect(id)
{

Tutaj chce wstawic wartosc ktora ma sie wyswietlic w pluginie wyzej

To jest tylko przyklad

}




To jest tylko przykład

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.03.2013 15:01

http://amxx.pl/topic/20034-natywy/
Możesz się odwołać do drugiego pluginu, tylko pierw musisz to dobrze napisać.
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.03.2013 15:07

hmm próbowałem to sam ogarnąć i d*pa :)

Fajnie by było żeby ktoś mi pokazał na przykładzie tych pluginów

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.03.2013 15:36

#1.
Plugin czyli Rejestracja natywów i stworzenie dla nich funkcji

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define TASK 672

new danegracza[33];

new sync_hud_obj;

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


public plugin_init() {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
		sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
}


public Odrodzenie(id)
{
		if(!task_exists(id+TASK))
				set_task(0.1, "Hud", id+TASK, _, _, "b");
}

public Hud(id)
{
		id -= TASK;

		if(!is_user_alive(id))
		{
				remove_task(id + TASK);
				return;
		}

		set_hudmessage(255, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Dane gracza: %i", danegracza[id]);
}

public plugin_natives(){  // tutaj umieszczamy natywy [rejestracja]
register_library("Natywy 1"); // nasza biblioteka;
register_native("amx_ustaw_dane", "DaneGracza", 1) // dlaczego 1? Bo wtedy natyw jest bardziej automatyczny [nie trzeba pobierac przez get param]


}

public DaneGracza(id, wartosc){
danegracza[id] = wartosc;
}

#2.
Plugin czyli odwołanie i używanie:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


native amx_ustaw_dane(id, wartosc) // odwolanie do tamtego natywu z tamtego pluginu, UWAGA TEN
// PLUGIN MUSI BYC NIZEJ W PLUGINS.INI!

public plugin_init() {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}


public client_connect(id)
{
if(is_user_connected(id) || is_user_connecting(id))
amx_ustaw_dane(id, 500); // ustawi dane gracza na 500

}

Użytkownik HubertTM edytował ten post 13.03.2013 15:36

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.03.2013 15:38

Jesteś Pro :) dziękuje za pomoc

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.03.2013 17:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych