Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[HL] TAR-21: Tavor Assault Rifle


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 488
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.03.2013 12:19

TAR-21: Tavor Assault Rifle [AGHL.ru link]version 1.0by KORD_12.7 and KoshakDołączona grafika

Supported mods:

  • Half-Life only.

Needed modules:

Description:

This plugin will add new weapon to game: The TAR-21 (or simply Tavor) is an Israeli bullpup assault rifle chambered for 5.56×45mm NATO ammunition with a selective fire system, selecting between semi-automatic mode and full automatic fire mode. It is named after Mount Tabor, while "TAR-21" stands for "Tavor Assault Rifle -- 21st Century". Since 2009, it has been selected as the standard issued weapon of the Israeli infantry.

Settings:

Code: // Weapon settings#define WEAPON_NAME "weapon_tar21"#define WEAPON_NAME_SIGHT "weapon_tar21_sight"#define WEAPON_SLOT 3#define WEAPON_POSITION 5#define WEAPON_PRIMARY_AMMO "556"#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 200#define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1#define WEAPON_MAX_CLIP 30#define WEAPON_DEFAULT_AMMO 30#define WEAPON_FLAGS 0#define WEAPON_WEIGHT 15#define WEAPON_DAMAGE 15.0// Hud#define WEAPON_HUD_SPR "sprites/weapon_tar21.spr"#define WEAPON_HUD_TXT "sprites/weapon_tar21.txt"#define WEAPON_HUD_TXT_SIGHT "sprites/weapon_tar21_sight.txt"// Ammobox#define AMMOBOX_CLASSNAME "ammo_tar21clip"// Models#define MODEL_WORLD "models/w_tar21_koshak.mdl"#define MODEL_VIEW "models/v_tar21_koshak_v2.mdl"#define MODEL_VIEW_SIGHT "models/v_tar21_sight_koshak.mdl"#define MODEL_PLAYER "models/p_tar21_koshak.mdl"#define MODEL_SHELL "models/shell_tar21.mdl"// Sounds#define SOUND_SHOOT "weapons/tar21_shoot1.wav"#define SOUND_CLIP_IN "weapons/tar21_clipin.wav"#define SOUND_CLIP_OUT "weapons/tar21_clipout.wav"#define SOUND_BOLT_PULL "weapons/tar21_boltpull.wav"// Animation#define ANIM_EXTENSION "mp5"

Video:

Changelog:

1.0

  • First release.

Note:

Do not use webcompiler aka "Get Plugin" button. Get Source and compile it manually.

Attached Files Dołączona grafika resources.zip (623.1 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (wpn_tar21.sma - 10.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych