Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[Plugin] binduje daną rzecz
Temat rozp.
radek_b11
, 16.05.2009 16:23
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.05.2009 16:23
Witam
Potrzebuję pluginu dzięki któremu każdemu będzie bindował to co Ja ustawię np na zombie jak mamy ten laser:
bind "F4" "+setlaser"
Żeby każdemu to zbindowało.
(chciałbym to ręcznie ustawiać)
Potrzebuję pluginu dzięki któremu każdemu będzie bindował to co Ja ustawię np na zombie jak mamy ten laser:
bind "F4" "+setlaser"
Żeby każdemu to zbindowało.
(chciałbym to ręcznie ustawiać)
#2
Napisano 16.05.2009 16:31
Prosta przeróbka pluginu do wymuszania interpu... amx_bind 1 do amxx.cfg
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Interp 0.01 Forever" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r & mod Portek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0") register_cvar("amx_bind", "1") } public interp() { new players[32],count; get_players(players,count) new style = get_cvar_num("amx_bind") if(style == 1 ) { for (new i = 1; i <= count; i++) console_cmd (i,"bind klawisz komenda1; wait; wait; bind klawisz komenda2") } else { for (new i = 1; i <= count; i++) { console_cmd (i,"bind klawisz komenda1") server_cmd("wait") console_cmd (i,"bind klawisz komenda2") } } }
IP: ts3.cserwerek.pl
#3
Napisano 16.05.2009 22:01
i tak to ma wyglądać:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r & mod Portek"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
register_cvar("amx_bind", "1")
}
public interp()
{
new players[32],count;
get_players(players,count)
new style = get_cvar_num("amx_bind")
if(style == 1 )
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"bind F4 +setlaser; wait; wait; bind F5 +lasermine")
}
else
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
{
console_cmd (i,"bind F4 +setlaser")
server_cmd("wait")
console_cmd (i,"bind F5 +lasermine")
}
}
}
Czyli ten 1komenda - 1 bind a 2komenda to mogę ustawić żeby 2 klawisze zbindowało?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r & mod Portek"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
register_cvar("amx_bind", "1")
}
public interp()
{
new players[32],count;
get_players(players,count)
new style = get_cvar_num("amx_bind")
if(style == 1 )
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"bind F4 +setlaser; wait; wait; bind F5 +lasermine")
}
else
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
{
console_cmd (i,"bind F4 +setlaser")
server_cmd("wait")
console_cmd (i,"bind F5 +lasermine")
}
}
}
Czyli ten 1komenda - 1 bind a 2komenda to mogę ustawić żeby 2 klawisze zbindowało?
#5
Napisano 16.05.2009 22:15
Bindowane komendy wymagają spójności = trzeba je ująć w "". Przy bindowaniu w pluginie jest to kłopotliwe, bo powoduje błąd składni, więc należy użyć aliasu
^"np.
bind w ^"+forward^"
#6
Napisano 16.05.2009 23:07
bind w ^"+forward^"
a nie:
bind w "^+forward^"
lub
bind w ^"+forward"^
a nie:
bind w "^+forward^"
lub
bind w ^"+forward"^
#7
Napisano 17.05.2009 13:39
spróbuj skompilować to się przekonasz
#8
Napisano 17.05.2009 13:51
Dobra interesuje mnie ten bind "klawisz" komenda1 i komenda2 to jest dla 2 bindów czy jak?
#9
Napisano 17.05.2009 13:53
Tak. 2 bindy z czego każdy ma przypisany osobny klawisz ;>Dobra interesuje mnie ten bind "klawisz" komenda1 i komenda2 to jest dla 2 bindów czy jak?
#10
Napisano 17.05.2009 15:59
a jeśli Ja potrzebują tylko bindowanie na 1 klawisz? to mam tamto wait i bind klawisz komenda2 usunąc tak?
Jak się myle to prosiłbym o przerobienie i wklejenie mi kodu.
[ Dodano: 17-05-2009, 17:12 ]
dałem jak kazałeś to od razu błąd wyskoczył !!
A to co dał kolega wyżej w standardzie kompiluje się.
Lecz nie zbindowało mi nic..
Jak się myle to prosiłbym o przerobienie i wklejenie mi kodu.
[ Dodano: 17-05-2009, 17:12 ]
Bindowane komendy wymagają spójności = trzeba je ująć w "". Przy bindowaniu w pluginie jest to kłopotliwe, bo powoduje błąd składni, więc należy użyć aliasu
^"np.bind w ^"+forward^"
dałem jak kazałeś to od razu błąd wyskoczył !!
A to co dał kolega wyżej w standardzie kompiluje się.
Lecz nie zbindowało mi nic..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych