Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Plugin] binduje daną rzecz


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 16.05.2009 16:23

Witam

Potrzebuję pluginu dzięki któremu każdemu będzie bindował to co Ja ustawię np na zombie jak mamy ten laser:

bind "F4" "+setlaser"

Żeby każdemu to zbindowało.
(chciałbym to ręcznie ustawiać)

#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.05.2009 16:31

Prosta przeróbka pluginu do wymuszania interpu... amx_bind 1 do amxx.cfg

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r & mod Portek"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
    register_cvar("amx_bind", "1")
}

public interp()
{
    new players[32],count;
    get_players(players,count)
   
   
    new style = get_cvar_num("amx_bind")
   
   
    if(style == 1 )
    {
        for (new i = 1; i <= count; i++)
            console_cmd (i,"bind klawisz komenda1; wait; wait; bind klawisz komenda2")
    }
   
    else
    {
        for (new i = 1; i <= count; i++)
        {
            console_cmd (i,"bind klawisz komenda1")
            server_cmd("wait")
            console_cmd (i,"bind klawisz komenda2")      
        }
    }   
}

  • +
  • -
  • 0

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl


#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 16.05.2009 22:01

i tak to ma wyglądać:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r & mod Portek"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
register_cvar("amx_bind", "1")
}

public interp()
{
new players[32],count;
get_players(players,count)


new style = get_cvar_num("amx_bind")


if(style == 1 )
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"bind F4 +setlaser; wait; wait; bind F5 +lasermine")
}

else
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
{
console_cmd (i,"bind F4 +setlaser")
server_cmd("wait")
console_cmd (i,"bind F5 +lasermine")
}
}
}



Czyli ten 1komenda - 1 bind a 2komenda to mogę ustawić żeby 2 klawisze zbindowało?

#4 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 16.05.2009 22:04

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=11135

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.05.2009 22:15

Bindowane komendy wymagają spójności = trzeba je ująć w "". Przy bindowaniu w pluginie jest to kłopotliwe, bo powoduje błąd składni, więc należy użyć aliasu
^"
np.
bind w ^"+forward^"

  • +
  • -
  • 0

#6 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 16.05.2009 23:07

bind w ^"+forward^"

a nie:

bind w "^+forward^"

lub

bind w ^"+forward"^

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.05.2009 13:39

spróbuj skompilować to się przekonasz
  • +
  • -
  • 0

#8 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 17.05.2009 13:51

Dobra interesuje mnie ten bind "klawisz" komenda1 i komenda2 to jest dla 2 bindów czy jak?

#9 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 17.05.2009 13:53

Dobra interesuje mnie ten bind "klawisz" komenda1 i komenda2 to jest dla 2 bindów czy jak?

Tak. 2 bindy z czego każdy ma przypisany osobny klawisz ;>
  • +
  • -
  • 0

#10 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 17.05.2009 15:59

a jeśli Ja potrzebują tylko bindowanie na 1 klawisz? to mam tamto wait i bind klawisz komenda2 usunąc tak?

Jak się myle to prosiłbym o przerobienie i wklejenie mi kodu.

[ Dodano: 17-05-2009, 17:12 ]

Bindowane komendy wymagają spójności = trzeba je ująć w "". Przy bindowaniu w pluginie jest to kłopotliwe, bo powoduje błąd składni, więc należy użyć aliasu

^"
np.
bind w ^"+forward^"



dałem jak kazałeś to od razu błąd wyskoczył !!

A to co dał kolega wyżej w standardzie kompiluje się.
Lecz nie zbindowało mi nic..




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych