Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

bazuka

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 LtBlue

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 07.03.2013 20:05

Witam , czy potrafi ktoś dodać do klasy bazuke?[ nie chodzi mi o RAKIETY , ale o bazuke - model cały]

Wykonałby ktoś dla mnie to?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Admiral Floty";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 70;
new const wytrzymalosc = 70;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_advance(cod_get_classid("Admiral"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Marynarka");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}


Do tej klasy + link do tematu z bazuką abym mogl pobrac model :P

#2 LtBlue

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 08.03.2013 11:50

http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/


Np ten plugin przerobić go - według wyższej klasy[dodać tą klase człogista do wyższej klasy tak aby działała]





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych