Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Totem pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomek12

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 16.05.2009 13:58

Czesc zrobiłem sobie nowego totema i mam pytanie jak tutaj mam zmienic zeby totem nie dodawal hp mojemu team tylko przeciwnemu

public Effect_Healing_Totem_Think(ent)
{
	new id = pev(ent,pev_owner)
	new totem_dist = 300
	new amount_healed = player_b_heal[id]
	
	//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
	if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3], origin[3]
		pev(ent,pev_origin,forigin)	
		FVecIVec(forigin,origin)
		
		//Find people near and damage them
		new entlist[513]
		new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i]
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue
								
			if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")			
		}
		
		set_pev(ent,pev_euser2,0)
		set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//Entity should be destroyed because livetime is over
	if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
	if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 
		
	new Float:forigin[3], origin[3]
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,origin)
					
	//Find people near and give them health
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] );
	write_coord( origin[2] );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] + totem_dist );
	write_coord( origin[2] + totem_dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 5 ); // speed
	message_end();
		
	set_pev(ent,pev_euser2,1)
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)
	
	    
	return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.05.2009 14:15

if (get_user_team(pid) == get_user_team(id)) 
                continue
I wszystko, nie wiem na czym polega to "zrobilem sobie" skoro niewiele tego praktycznego tworzenia...
  • +
  • -
  • 0

#3 Tomek12

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 16.05.2009 17:17

Ok dzięki wielki dalem taki przykład tylko ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych