public fd_auto() { switch(numerrundy) { case 7,14,21,27,34,42,49,56,63,69,77,84,91,98,105,112,118,125,132: { fd_wszyscy() } } return PLUGIN_CONTINUE } public fd_wszyscy() { g_Simon = 0 g_GameMode = 0 g_SimonAllowed = 0 hud_status(0) g_PlayerFreeday = 0 jail_open() new Players[32] new playerCount, i get_players(Players, playerCount, "ac") for (i=0; i<playerCount; i++) { entity_set_int(Players[i], EV_INT_skin, 3) } czasfd = 140 }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Funkcja nie wywołuje się automatycznie
Temat rozp. szelbi, 06.03.2013 08:01
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.03.2013 08:01
Witam. Ostatnio bawiłem się trochę z pluginem ze swojego serwera. Chciałem zrobić licznik rund i żeby w dane rundy była wywoływana funkcja. Licznik działa prawidłowo, ale funkcja nie wywołuje się, mimo że wszystko opiera się na tym samym liczniku rund. Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale Kod zamieszczam poniżej.
#2
Napisano 06.03.2013 08:19
O bosh ...
Sprawdź to http://amxx.pl/topic...post__p__519046
Jeżeli chcesz aby FD był co tydzień ustaw warunek rundy%7 == 0
Przykładowy kod
Sprawdź to http://amxx.pl/topic...post__p__519046
Jeżeli chcesz aby FD był co tydzień ustaw warunek rundy%7 == 0
Przykładowy kod
new rundy;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End");
register_logevent("NowaRunda", 2, "1=Round_Start");
register_event("TextMsg", "RestartGry", "a", "2&#Game_w");
register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C");
}
public RestartGry() rundy = 0;
public RestartContin() rundy = -1;
public KoniecRundy() rundy++;
public NowaRunda()
if(rundy%7 == 0) fd_wszyscy()
public fd_wszyscy() {
g_Simon = 0
g_GameMode = 0
g_SimonAllowed = 0
hud_status(0)
g_PlayerFreeday = 0
jail_open()
new Players[32]
new playerCount, i
get_players(Players, playerCount, "ac")
for (i=0; i<playerCount; i++) entity_set_int(Players[i], EV_INT_skin, 3)
czasfd = 140
}
Użytkownik AztekHQS edytował ten post 06.03.2013 08:23
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
IP: 31.186.83.208:27043
#3
Napisano 07.03.2013 07:14
A można jakoś ten licznik "wrzucić" do natywu? Ponieważ KD mam jako osobny plugin i coś gryzą się oba liczniki i włącza się FD oraz KD jednocześnie.
#4
Napisano 07.03.2013 12:52
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new rundy
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Add your code here...
}
public plugin_natives()
register_native("jb_get_day", "PobierzDzien", 1);
public PobierzDzien() return rundy%7
chyba nie muszę ci tłumaczyć co musisz zrobić ?
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
IP: 31.186.83.208:27043
#5
Napisano 07.03.2013 13:38
chyba nie muszę ci tłumaczyć co musisz zrobić ?
Nie musisz Tyle akurat potrafię
#6
Napisano 07.03.2013 14:16
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych