#include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> #include <colorchat> new pCvarKoszt new kasa, koszt public plugin_init() { register_plugin("Ruletka_fun", "1.1", "WaRNinG .!, AztekHQS edit") register_clcmd("say /ruletka", "ruletka") pCvarKoszt = register_cvar("amx_ruletka_koszt", "16000") } public ruletka(id) { if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi, bo nie zyjesz!") return 1 } kasa = cs_get_user_money(id) koszt = get_pcvar_num(pCvarKoszt) if(kasa < koszt) { ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka]Nie mozesz skorzystac z tej uslugi. Jestes za biedny! Koszt to %d$.", koszt) return 1 } new nick[32]; get_user_name(id, nick, 31) cs_set_user_money(id, kasa - koszt) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 3.0) switch(random_num(1, 12)) { case 1: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 100hp! ") set_user_health(id, get_user_health(id) + 100) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 100hp ! Gratulacje...", nick) } case 2: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Twoja grawitacja zostala zmniejszona!") set_user_gravity(id, 0.5) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal mniejsza grawitacje! Bedzie teraz latal po niebie...", nick) } case 3: { ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie wylosowales nic!") show_hudmessage(0, "Gracz %s trafil na pudlo! Przykro nam...", nick) } case 4: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka] O *****, zostalo ci 1hp!") set_user_health(id, 1) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal spadek do 1hp! Wrogowie teraz sie na niego zaczaja...", nick) } case 5: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 50hp!") set_user_health(id, get_user_health(id) +50) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 50hp ! Gratulacje...", nick) } case 6: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales Najki Zapierdalajki! (za***isty Speed)") set_user_maxspeed(id, 400.0) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal Najki Zapierdalajki! Nikt mu nie ucieknie...", nick) } case 7: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 8000$!") cs_set_user_money(id, kasa + 8000) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 8000$! Glupi to ma szczescie...", nick) } case 8: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Straciles wszystkie bronie !") strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") show_hudmessage(0, "Gracz %s stracil wszystkie bronie! Teraz bedzie kampil...", nick) } case 9: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales AWP !") give_item(id, "weapon_awp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30) show_hudmessage(0, "Gracz %s dostal AWP ! Uciekaj...", nick) } case 10: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales VIPA !") set_user_health(id, get_user_health(id) +100) set_user_gravity(id, 0.9) set_user_maxspeed(id, 200.0) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal VIPA ! Pomodlcie sie o zycie...", nick) } case 11: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales zamrazajacego smoke!") give_item(id, "weapon_smoke") show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal zamrazajacego smoke! Drzyjcie ze strachu...", nick) } case 12: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales ciche bieganie!") set_user_footsteps( id, 1) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal ciche bieganie! Uwazaj na niego.", nick) } } return PLUGIN_HANDLED }
Wszystko działa , jednak po wylosowaniu nagrody wyskakuje napis na HUD , ale tlyko na jakis okres sekundy i znika a chciałbym , żeby troszke dłużej on pozostał .
Chciałbym , aby ktoś wprowadził coś takiego , że jak jedna osoba użyje ruletki to następna musi np. czekać 10-15sek żeby mogła jej użyć a wtedy na say wyświetlało by się info : Ruletka aktualnie jest zajeta ! Sproboj pozniej ...
I ostatnim problemem jest to , że po wylosowaniu speeda , gracze go niemają .