Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Ruletka +lekkie modyfikacje

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Tr@cEr_PrO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 03.03.2013 21:43

Korzystam z pluginu ruletka :

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new pCvarKoszt
new kasa, koszt

public plugin_init() {
	    register_plugin("Ruletka_fun", "1.1", "WaRNinG .!, AztekHQS edit")
	   
	    register_clcmd("say /ruletka", "ruletka")
	    pCvarKoszt = register_cvar("amx_ruletka_koszt", "16000")
}

public ruletka(id) {
	    if(!is_user_alive(id)) {
			    ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi, bo nie zyjesz!")
			    return 1
	    }
	    kasa = cs_get_user_money(id)
	    koszt = get_pcvar_num(pCvarKoszt)
	    if(kasa < koszt) {
			    ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka]Nie mozesz skorzystac z tej uslugi. Jestes za biedny! Koszt to %d$.", koszt)
			    return 1
	    }
	    new nick[32]; get_user_name(id, nick, 31)
	    cs_set_user_money(id, kasa - koszt)
	    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 3.0)
	   
	    switch(random_num(1, 12)) {
			    case 1: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 100hp! ")
					    set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 100hp ! Gratulacje...", nick)
			    }
			    case 2: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Twoja grawitacja zostala zmniejszona!")
					    set_user_gravity(id, 0.5)
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal mniejsza grawitacje! Bedzie teraz latal po niebie...", nick)
			    }
			    case 3: {
					    ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie wylosowales nic!")
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s trafil na pudlo! Przykro nam...", nick)
			    }
			    case 4: {
					    ColorChat(id, RED, "[Ruletka] O *****, zostalo ci 1hp!")
					    set_user_health(id, 1)
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal spadek do 1hp! Wrogowie teraz sie na niego zaczaja...", nick)
			    }
			    case 5: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 50hp!")
					    set_user_health(id, get_user_health(id) +50)
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 50hp ! Gratulacje...", nick)
			    }
			    case 6: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales Najki Zapierdalajki! (za***isty Speed)")
					    set_user_maxspeed(id, 400.0)
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal Najki Zapierdalajki! Nikt mu nie ucieknie...", nick)
			    }
			    case 7: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 8000$!")
					    cs_set_user_money(id, kasa + 8000)
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 8000$! Glupi to ma szczescie...", nick)
			    }
			    case 8: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Straciles wszystkie bronie !")
					    strip_user_weapons(id)
					    give_item(id, "weapon_knife")
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s stracil wszystkie bronie! Teraz bedzie kampil...", nick)
			    }
			    case 9: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales AWP !")
					    give_item(id, "weapon_awp")
					    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s dostal AWP ! Uciekaj...", nick)
			    }
			    case 10: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales VIPA !")
					    set_user_health(id, get_user_health(id) +100)
					    set_user_gravity(id, 0.9)
					    set_user_maxspeed(id, 200.0)
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal VIPA ! Pomodlcie sie o zycie...", nick)
			    }
			    case 11: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales zamrazajacego smoke!")
					    give_item(id, "weapon_smoke")
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal zamrazajacego smoke! Drzyjcie ze strachu...", nick)
			    }
			    case 12: {
					    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales ciche bieganie!")
					    set_user_footsteps( id, 1)	 
					    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal ciche bieganie! Uwazaj na niego.", nick)
			    }
	    }
	    return PLUGIN_HANDLED
}


Wszystko działa , jednak po wylosowaniu nagrody wyskakuje napis na HUD , ale tlyko na jakis okres sekundy i znika a chciałbym , żeby troszke dłużej on pozostał .

Chciałbym , aby ktoś wprowadził coś takiego , że jak jedna osoba użyje ruletki to następna musi np. czekać 10-15sek żeby mogła jej użyć a wtedy na say wyświetlało by się info : Ruletka aktualnie jest zajeta ! Sproboj pozniej ...

I ostatnim problemem jest to , że po wylosowaniu speeda , gracze go niemają .

#2 Tr@cEr_PrO

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 04.03.2013 16:32

Troche ja zmienilem :


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new pCvarKoszt
new kasa, koszt
public plugin_init() {
			    register_plugin("Ruletka_fun", "1.1", "WaRNinG .!, AztekHQS edit")
		  
			    register_clcmd("say /ruletka", "ruletka")
			    pCvarKoszt = register_cvar("amx_ruletka_koszt", "11000")
}
public ruletka(id) {
			    if(!is_user_alive(id)) {
							    ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi, bo nie zyjesz!")
							    return 1
			    }
			    kasa = cs_get_user_money(id)
			    koszt = get_pcvar_num(pCvarKoszt)
			    if(kasa < koszt) {
							    ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka]Nie mozesz skorzystac z tej uslugi. Jestes za biedny! Koszt to %d$.", koszt)
							    return 1
			    }
			    new nick[32]; get_user_name(id, nick, 31)
			    cs_set_user_money(id, kasa - koszt)
			    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 0, 6.0, 10.0)

		  
			    switch(random_num(1, 12)) {
							    case 1: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 100hp! ")
											    set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 100hp ! Gratulacje...", nick)
							    }
							    case 2: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Twoja grawitacja zostala zmniejszona!")
											    set_user_gravity(id, 0.5)
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal mniejsza grawitacje! Bedzie teraz latal po niebie...", nick)
							    }
							    case 3: {
											    ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie wylosowales nic!")
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s trafil na pudlo! Przykro nam...", nick)
							    }
							    case 4: {
											    ColorChat(id, RED, "[Ruletka] O *****, zostalo ci 1hp!")
											    set_user_health(id, 1)
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal spadek do 1hp! Wrogowie teraz sie na niego zaczaja...", nick)
							    }
							    case 5: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 50hp!")
											    set_user_health(id, get_user_health(id) +50)
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 50hp ! Gratulacje...", nick)
							    }
							    case 6: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales  deagle z dwoma ammo!")
											    strip_user_weapons(id)
											    give_item(id, "weapon_deagle")
											    give_item(id, "weapon_knife")
											    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 2)
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal deagle z 2 ammo ! Co teraz bedzie...", nick)
							    }
							    case 7: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 5000$!")
											    cs_set_user_money(id, kasa + 5000)
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 5000$! Glupi to ma szczescie...", nick)
							    }
							    case 8: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Straciles wszystkie bronie !")
											    strip_user_weapons(id)
											    give_item(id, "weapon_knife")
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s stracil wszystkie bronie! Teraz bedzie kampil...", nick)
							    }
							    case 9: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales AWP !")
											    give_item(id, "weapon_awp")
											    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s dostal AWP ! On jest teraz za***isty...", nick)
							    }
							    case 10: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 500hp !")
											    set_user_health(id, get_user_health(id) +500)
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 500hp ! Pomodlcie sie o zycie...", nick)
							    }
							    case 11: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales zamrazajacego smoke!")
											    give_item(id, "weapon_smokegrenade")
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal zamrazajacego smoke! Drzyjcie ze strachu...", nick)
							    }
							    case 12: {
											    ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales zgladzenie!")
											    set_user_health(id, 0)	
											    show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal zgladzenie! Tak nam przykro...", nick)
							    }
			    }
			    return PLUGIN_HANDLED
}

Ustawiony czas jest nie prawdziwy :[ Mam ustaiwnie na 10.0 a i tak tekst znika po sekundzie wie ktos czemu jest taki problem ?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych