Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o Klasę Niezniszczalny i jedną inną .

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 .:Felek:.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Ino
Offline

Napisano 02.03.2013 20:31

PremiumNiezniszczalny:
Opis Podstawowy: Dostaje M4A1 oraz komplet granatów, Natychmiastowe zabicie z noża, 500 hp bazowe, mega szybkie bieganie - 200% biegu, ciągle pełen magazynek (nie trzeba przeładowywać - ammo się nie kończy), potrójny skok
Szybkość: 200%
Wytrzymałość: 500 hp + 500 hp pancerz

I jeszcze :

Takie coś żeby Komandos (chyba każdy wie jaki ma byc).Po osiągnięciu 500 lvl przechodzi na Nocny Komandos :

Opis Podstawowy : Ma 2 Flashe,tylko nóż, Mało widoczny (tak 40)
Kondycja:20
Wytrzymałośc:150 hp bazowe.
  • +
  • -
  • 0

BlueSkill


Dołączona grafika


IP:31.168.82.162:27276


#2 xGoodNightx

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 02.03.2013 20:45

Opis sobie dodaj sam
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Niezniszczalny";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 500;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

set_user_clip(id, 2);
}


stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Użytkownik xGoodNightx edytował ten post 02.03.2013 20:50

  • +
  • -
  • 2

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP serwera: 31.186.82.128:27186

Wygraj STEAM !! Tylko Teraz wielki konkurs STEAM NA Cs-Blancik[CoDMod]

Więcej Informacji : -------->KLIK<--------






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych