Klasa - Lakrymator
Klasa Lakrymator - pomysł na nazwie wziął się od nazwy gazowych środków trujących.
Klasa więc otrzymuje broń, dokładnie znaną z CS:O, Antidoter (POISON-GUN).
Broń ta działa na zasadzie miotacza, tzn. widać "smugi" trucizny zostawione za strzałem;
ma określony zasięg (nie trafia przeciwnika na dużej odległości, co jest jej wadą -
działa jedynie na krótkim/średnim zasięgu.)
Klasa ta jest przerobiona z pluginu "ZP - ANTIDOTER".
Nie jest to żadna super-pro klasa, myślę jednak że chociaż kilku osobom się spodoba .
Plik codclass_lakrymator.amxx do folderu plugins.
Plik codclass_lakrymator.sma do folderu scripting.
W pliku: plugins-codmod.ini dopisujemy codclass_lakrymator.amxx.
Modele z folderu models wrzucamy prosto do cstrike/models
Dźwięki z folderu sounds wrzucamy do cstrike/sounds/weapons
Pliki z folderu sprites wrzucamy do cstrike/sprites
Cvary:
- zp_antidoter_poison_delay [Szybkość strzału broni] [Standardowo 0.1]
- zp_antidoter_max_clip [Clip (Amunicja po lewej stronie) broni] [Standardowo: 100]
codclass_lakrymator.sma 14,26 KB 339 Ilość pobrań
codclass_lakrymator.amxx
cstrike.rar 864,25 KB 361 Ilość pobrań
http://img692.images...9027/sh2yuv.png
http://img716.images.../7048/sh1ck.png
http://img827.images...7/7598/sh4z.png
http://img850.images.../7241/sh3iz.png