Z klasami jakbyście nie zrobili to bym sobie pewnie poradził, ale co innego z ITEMAMI i z całą resztą.
Więc proszę was, pomóżcie będę bardzo wdzięczny.
Ogólnie:
Za każdego fraga otrzymujesz określoną ilość doświadczenia (exp). Minimalną ilością jest 10, większą ilość dostajesz za zabicie wyższego levela.
Za każdy zdobyty level dostajesz 2 punkty do wykorzystania w statystykach.
Maksymalny level wynosi 201.
Statystyki:
Inteligencja (max 100) - zwieksza siłę umiejętności klasy (np. rakiet).
Zdrowie (max 100) - dostajesz +2 HP za każdy dodany punkt.
Wytrzymalosc (max 100) - zmniejsza otrzymywane obrażenia.
Kondycja (max 100) - zwiększa szybkość biegania
Komendy:
/klasa- uruchamia menu wyboru klas.
/klasy - informacje o wszystkich klasach.
/item- opis itemu, ktory posiadasz.
/sklep- menu sklepu.
/daj- lista graczy którym możesz dać item.
/reset - resetuje statystyki.
/drop - wyrzuca item.
v - uzycie umiejętności klasy (rakietki, miny..).
e- spadochron
Itemy:
Adrenalina- Za każdego fraga dostajesz 50 życia.
Apteczka- leczy do Twojej maksymalnej ilości życia.
AWP Sniper- Dostajesz AWP na start, które zabija 1 strzałem.
Buty Szturmowego- Nie słychać Twoich kroków i odgłosów biegania..
Eliminator Rozrzutu- Eliminuje rozrzut ze wszystkich Twoich broni
Kamizelka NASA- Dostajesz 500 armora.
Modul odrzutowy- Daleki skok (wciśnij CTR + SPACJĘ)
Morfina- 1/x szans ponownego odrodzenia się po śmierci.
Naboje Pułkownika- Zadajesz 20 obrażeń więcej.
Notatki Kapitana- Pierwsze 3 trafienia w Ciebie nie zadają Ciobrażeń.
Notatki Ninji- Masz podwójny skok.
Nóż Komandosa- Zabijasz od razu z noża.
Ogranicznik Rozrzutu- Ogranicza rozrzut Twoich broni.
Pancerz Nomexowy- 1/x szansy na odbicie pocisku przez pancerz.
Płaszcz Partyzanta- Ogranicza Twoją widzialność o x%.
Podwójna Kamizelka- Otrzymywane obrażenia są zredukowane o x.
Podrecznik Szpiega- Dostajesz HE z którego masz 1/x szansy na
natychmiastowe zabicie. Posiadasz także ubranie wroga.
Tajemnica Generała- Zadajesz o x więcej obrażeń, dostajesz granat którym od razu zabijasz.
Tajemnica Rambo- Za kazdego fraga dostajesz pełen magazynek oraz +20 hp.
Tajemnica Wojskowa- Twoje obrażenia są zredukowane o 4. Masz 1/x szans na oślepienie wroga.
Tarcza SWAT- Jesteś odporny na wszystkie itemy.
Tytanowe Naboje- Zadajesz 10 obrażeń więcej.
Weteran Noża- Zadajesz większe obrażenia nożem.
Wyszkolenie Sanitarne- Co 5 jesteś uleczany o 10 HP.
Wytrenowany Rekrut- Dostajesz +50 HP co rundę.
Wytrenowany Weteran- Dostajesz +100 HP co rundę, wolniej biegasz.
Wzmocniona Kamizelka- Obrazenia sa zredukowane od x
Zaskoczenie Wroga- Zadajesz 2 razy większe obrażenia atakując wroga od tyłu
Klasy:
1) Komandos - 140 HP, 0 pancerza, 135% biegu, deagle, smoke, natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy) 2) Lekki strzelec - 110 HP, 0 pancerza, 105% biegu, M4A1, p228 3) Ciezki strzelec - 130 HP, 120 pancerza, 100% biegu, AK47 4) Wsparcie ogniowe - 120 HP, 110 pancerza, 100% biegu,MP5,Posiada 2 rakietki które ktora zadaja 55 dmg na 1lvl i 1inta to 1 dmg 5) Saper - 120 HP, 120 pancerza, 100% biegu, P90, p228, flash, posiada 3 miny, gdy wrog w nie wejdzie, zadaja obrazenia (przycisk V) 6) Medyk - 130 HP, 80 pancerza, 105% biegu, UMP45, glock, flash, posiada 3 apteczki, ktore lecza jego i sojusznikow znajdujacych sie blisko niego (przycisk V) 7) Generał - 200 HP, 50 pancerza, 115% biegu, TMP,MAC 10 usp, smoke, posiada defibrylator, ktory pozwala reanimowac czlonkow druzyny badz uniemozliwic reanimacje na wrogu (zdobywa doswiadczenie 15% i 15 HP)(przycisk E) 8) Snajper - 120 HP, 0 pancerza, 115% biegu, AWP,deagle 9) Szpieg - 100 HP, 0 pancerza, 150% biegu, SCOUT, usp,HE, posiada ubranie wroga, Gdy masz awp lub noz komandosa to rzucajac he i zmieniajac szybko na noz lub awp to zabijasz 1/1. 10) Major - 110 HP, 0 pancerza, 105% biegu, G3SG1, glock, 11) Obrońca - 200 HP, 100 pancerza, 90% biegu, M249, p228, smoke, 12) Rebeliant - 140 HP, 130 pancerza, 100% biegu, GALIL, deagle, flash, 13) Szturmowiec - 120 HP, 80 pancerza, 110% biegu, KRIEG, usp, he, 14) Demolitions - 120 HP, 120 pancerza, 105% biegu, AUG, usp, he, posiada 2 dynamity, ktore zadaja obrazenia wrogom wokol niego po odpaleniu (przycisk V) 15) Bojownik - 90HP, 0 pancerza, 110% biegu, FAMAS,USP,podwójny skok, za kazde zabicie wroga dostaje pelen magazynek i 20 HP 16) Rusher - 130HP, 0 pancerza , 125% biegu,M3,XM1014