Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klon odbijający pociski.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mimo114

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lubliniec
Offline

Napisano 28.02.2013 19:50

Witam.
Chciałbym zapytać w jaki sposób pobrać to czy w model trafił strzał . Oraz jak zrobić żeby model odwracał się w stronę osoby strzelającej.
Wiem jak postawić model na mapie i wiem jak go usunąć, Nie chodzi mi o wysłanie kodu tylko o wyjaśnienie w jaki sposób to zrobić.
  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.02.2013 22:29

1 pytanie: użył bym kanapki i Ham_TakeDamage (oczywiście musisz zdarzenie zarejestrować pod twój byt)
2 pytanie:
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);


Ustawienie: http://amxx.pl/topic...entitygraczowi/
  • +
  • -
  • 3

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 mimo114

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lubliniec
Offline

Napisano 01.03.2013 12:58

Dzięki za pomoc ale mam jeszcze jedno pytanie.
Czy żeby pobrać trefienie modelu nie gracza przez Ham_TakeDamage to musi być on stworzony w jakiś specjalny sposób?
Czy wystarczy zamienić "player" na "classname"
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Zamienić na:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "classnamebytu", "TakeDamage");

Użytkownik mimo114 edytował ten post 01.03.2013 13:03

  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 02.03.2013 02:21

http://amxx.pl/topic...la-info-target/
się powinno przydać aby Ci obrażenia działały?

Czy taka zamiana wystarczy? A nie lepiej byłoby samemu sprawdzić? :)
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 mimo114

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lubliniec
Offline

Napisano 02.03.2013 18:13

Ok to pomoże ale mam jeszcze kolejny problem. W jaki sposób trochę ożywić tego klona. Bo trochę martwi mnie klon który nie stoi na ziemi i ma 1 rękę w powietrzu, a do tego jest śmiesznie powyginany.Wydaje mi się że to będzie miało związek z animacją ale mogę się mylić.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych