Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Klon odbijający pociski.
#1
Napisano 28.02.2013 19:50
Chciałbym zapytać w jaki sposób pobrać to czy w model trafił strzał . Oraz jak zrobić żeby model odwracał się w stronę osoby strzelającej.
Wiem jak postawić model na mapie i wiem jak go usunąć, Nie chodzi mi o wysłanie kodu tylko o wyjaśnienie w jaki sposób to zrobić.
#2
Napisano 28.02.2013 22:29
2 pytanie:
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
Ustawienie: http://amxx.pl/topic...entitygraczowi/
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 01.03.2013 12:58
Czy żeby pobrać trefienie modelu nie gracza przez Ham_TakeDamage to musi być on stworzony w jakiś specjalny sposób?
Czy wystarczy zamienić "player" na "classname"
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");Zamienić na:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "classnamebytu", "TakeDamage");
Użytkownik mimo114 edytował ten post 01.03.2013 13:03
#4
Napisano 02.03.2013 02:21
się powinno przydać aby Ci obrażenia działały?
Czy taka zamiana wystarczy? A nie lepiej byłoby samemu sprawdzić?
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#5
Napisano 02.03.2013 18:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych