Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

flash oślepiający tylko osobe, która nim rzuci i przeciwny team


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Żuk

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 26.02.2013 00:01

Gdzieś tu chyba widziałem poradnik dotyczący tego co chce osiągnąć lub mi się przewidziało.

Potrzebuje zrobić plugin, który oślepiałby tylko gracza, który rzucił flesza i przeciwną drużyne.. jak takie coś wykonać ? Wszelkie porady mile widziane.
  • +
  • -
  • 0

#2 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 26.02.2013 10:41

FB Punisher
  • +
  • -
  • 1

przejdzmynaty.gif


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.02.2013 10:42

*
Popularny

Będziesz musiał zablokować event ScreenFade członom drużyny rzucającego flashbang.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade");

Ograniczymy teraz wychwytywanie eventu jedynie do żywych graczy, by nie przetwarzać niepotrzebnie eventu dla osób niezainteresowanych.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "e");

W przypadku domyślnego flashbanga, kolor jest biały, więc event zarejestrujemy z parametrami 4., 5. i 6. równymi dokładnie 255.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255");

Wartość Alpha dla flashbangu to 200 lub 255, jednak ze względu na to, że być może w przyszłości zainstalujesz plugin, który nie wybiera
wartości na 0, 200, bądź 255, a przypisuje dokładną wartość, np. ze względu na odległość osoby oślepionej, np. na 247, ograniczymy 7. parametr (alpha) do >199.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199");


Teraz pora pobrać właściciela wybuchającego granatu, przyda nam się do tego HamSandwich
RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "grenadeThink");

W funkcji musimy sprawdzić, czy byt myślący to flashbang, a następnie, jeśli granat zamierza wybuchnąć, to zapisujemy właściciela i czas, by porównać w evencie ScreenFade.

Szczegóły, wraz z gotowym kodem na karanie TFB, znajdziesz w pluginie Connora: Team Flash Punish.
Uwaga! No Team Flash krotola jest napisany fatalnie i nie działa prawidłowo nawet podczas zwykłej gry.

Myślę, że przyda Ci się zwłaszcza fragment do identyfikacji ostatniego tchnienia żywotu flashbanga (istna agonia).

Użytkownik Benio101 edytował ten post 26.02.2013 10:43
lit.


#4 Żuk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 27.02.2013 17:07

Chyba jednak zbyt dużo jak dla mnie :D ale dzięki panowie za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.03.2013 14:34

A ja wziąłem i zrobiłem :)

http://amxx.pl/topic...-flash-blocker/
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych