Gdzieś tu chyba widziałem poradnik dotyczący tego co chce osiągnąć lub mi się przewidziało.
Potrzebuje zrobić plugin, który oślepiałby tylko gracza, który rzucił flesza i przeciwną drużyne.. jak takie coś wykonać ? Wszelkie porady mile widziane.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
flash oślepiający tylko osobe, która nim rzuci i przeciwny team
Temat rozp. Żuk, 26.02.2013 00:01
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.02.2013 00:01
#3 Gość_21977_*
Napisano 26.02.2013 10:42
Popularny
Będziesz musiał zablokować event ScreenFade członom drużyny rzucającego flashbang.
Ograniczymy teraz wychwytywanie eventu jedynie do żywych graczy, by nie przetwarzać niepotrzebnie eventu dla osób niezainteresowanych.
W przypadku domyślnego flashbanga, kolor jest biały, więc event zarejestrujemy z parametrami 4., 5. i 6. równymi dokładnie 255.
Wartość Alpha dla flashbangu to 200 lub 255, jednak ze względu na to, że być może w przyszłości zainstalujesz plugin, który nie wybiera
wartości na 0, 200, bądź 255, a przypisuje dokładną wartość, np. ze względu na odległość osoby oślepionej, np. na 247, ograniczymy 7. parametr (alpha) do >199.
Teraz pora pobrać właściciela wybuchającego granatu, przyda nam się do tego HamSandwich
W funkcji musimy sprawdzić, czy byt myślący to flashbang, a następnie, jeśli granat zamierza wybuchnąć, to zapisujemy właściciela i czas, by porównać w evencie ScreenFade.
Szczegóły, wraz z gotowym kodem na karanie TFB, znajdziesz w pluginie Connora: Team Flash Punish.
Uwaga! No Team Flash krotola jest napisany fatalnie i nie działa prawidłowo nawet podczas zwykłej gry.
Myślę, że przyda Ci się zwłaszcza fragment do identyfikacji ostatniego tchnienia żywotu flashbanga (istna agonia).
register_event("ScreenFade", "ScreenFade");
Ograniczymy teraz wychwytywanie eventu jedynie do żywych graczy, by nie przetwarzać niepotrzebnie eventu dla osób niezainteresowanych.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "e");
W przypadku domyślnego flashbanga, kolor jest biały, więc event zarejestrujemy z parametrami 4., 5. i 6. równymi dokładnie 255.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255");
Wartość Alpha dla flashbangu to 200 lub 255, jednak ze względu na to, że być może w przyszłości zainstalujesz plugin, który nie wybiera
wartości na 0, 200, bądź 255, a przypisuje dokładną wartość, np. ze względu na odległość osoby oślepionej, np. na 247, ograniczymy 7. parametr (alpha) do >199.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199");
Teraz pora pobrać właściciela wybuchającego granatu, przyda nam się do tego HamSandwich
RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "grenadeThink");
W funkcji musimy sprawdzić, czy byt myślący to flashbang, a następnie, jeśli granat zamierza wybuchnąć, to zapisujemy właściciela i czas, by porównać w evencie ScreenFade.
Szczegóły, wraz z gotowym kodem na karanie TFB, znajdziesz w pluginie Connora: Team Flash Punish.
Uwaga! No Team Flash krotola jest napisany fatalnie i nie działa prawidłowo nawet podczas zwykłej gry.
Myślę, że przyda Ci się zwłaszcza fragment do identyfikacji ostatniego tchnienia żywotu flashbanga (istna agonia).
Użytkownik Benio101 edytował ten post 26.02.2013 10:43
lit.
#4
Napisano 27.02.2013 17:07
Chyba jednak zbyt dużo jak dla mnie ale dzięki panowie za pomoc
#5
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych