Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z Silnikiem Cod Mod'a

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OporowyRed

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Gdp
Offline

Napisano 24.02.2013 00:08

Witam mam problem z silnikiem CoD Nowy bo przez niego kraszuje mi się serwer proszę o pomoc.

Qtm_codmod
#include  #include  #include  #include  #include  #include  #define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod" #define VERSION "1.0-3" #define AUTHOR "QTM_Peyote" #define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32 #define MAX_WIELKOSC_OPISU 256 #define MAX_ILOSC_PERKOW 120 #define MAX_ILOSC_KLAS 100 #define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0 #define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768 #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832 new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100}; new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty. new szybkosc_rozdania[33]; new MsgScreenfade; new vault; new SyncHudObj, SyncHudObj2; new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo, cvar_doswiadczenie_za_obrazenia, cvar_doswiadczenie_za_wygrana, cvar_typ_zapisu, cvar_limit_poziomu, cvar_proporcja_poziomu, cvar_blokada_broni; new perk_zmieniony, klasa_zmieniona; new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1], opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], ilosc_perkow; new nazwa_gracza[33][64], klasa_gracza[33], nowa_klasa_gracza[33], poziom_gracza[33], doswiadczenie_gracza[33], perk_gracza[33], wartosc_perku_gracza[33]; new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33], Float:szybkosc_gracza[33], Float:redukcja_obrazen_gracza[33]; new punkty_gracza[33], zdrowie_gracza[33], inteligencja_gracza[33], wytrzymalosc_gracza[33], kondycja_gracza[33]; new bool:gracz_ma_tarcze[33], bool:gracz_ma_noktowizor[33]; new bonusowe_bronie_gracza[33], bonusowe_zdrowie_gracza[33], bonusowa_inteligencja_gracza[33], bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33], bonusowa_kondycja_gracza[33]; new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1], zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1], opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], ilosc_klas; new bronie_druzyny[] = {0, 1<0?str_to_num(danegracza[1]):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]); kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; return PLUGIN_CONTINUE; } public WyrzucPerk(id) { if(perk_gracza[id]) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); UstawPerk(id, 0, 0, 0); } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku."); } public SprawdzPoziom(id) { if(!is_user_connected(id)) return; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false; while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu) { poziom_gracza[id]++; punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; zdobyl_poziom = true; } while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)) { poziom_gracza[id]--; stracil_poziom = true; } if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu) { poziom_gracza[id] = limit_poziomu; ResetujPunkty(id); } if(stracil_poziom) { ResetujPunkty(id); set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); } else if(zdobyl_poziom) { punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); } ZapiszDane(id); } public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "CodMod By Radek^nForum : Gra-Skilla.PL^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(160, 0, 0, 0.01, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "CodMod By Radek^nForum : Gra-Skilla.PL^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazReklame(id) { id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME; client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez Radek & QTM_Peyote"); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc."); } public Pomoc(id) show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\yradio3\w (standardowo C) lub \yuseperk\w - Uzycie perku", -1, "Pomoc"); public UstawSzybkosc(id) { id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0; if(klasa_gracza[id] && !freezetime) set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]); } public DotykBroni(weapon, id) { if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; pev(weapon, pev_model, model, 22); if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; } public DotykTarczy(weapon, id) { if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; if(gracz_ma_tarcze[id]) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; } public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info) { if(!ilosc_perkow) return PLUGIN_CONTINUE; static obroty[33]; if(obroty[id]++ >= 5) { UstawPerk(id, 0, 0, 0); obroty[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk; wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk); DestroyForward(forward_handle); perk_gracza[id] = 0; forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { UstawPerk(id, -1, -1, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc); if(ret == 4) { UstawPerk(id, -1, -1, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } perk_gracza[id] = perk; wartosc_perku_gracza[id] = wartosc; obroty[id] = 0; if(pokaz_info && perk_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; } public UstawDoswiadczenie(id, wartosc) { doswiadczenie_gracza[id] = wartosc; SprawdzPoziom(id); } public UstawKlase(id, klasa, zmien) { nowa_klasa_gracza[id] = klasa; if(zmien) { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } } public UstawTarcze(id, wartosc) { if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0))) fm_give_item(id, "weapon_shield"); } public UstawNoktowizor(id, wartosc) { if((gracz_ma_noktowizor[id] = (wartosc > 0))) cs_set_user_nvg(id, 1); } public DajBron(id, bron) { bonusowe_bronie_gracza[id] |= (1<
MAX_ILOSC_PERKOW) return -1; pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin; get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU); min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3); max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4); return ilosc_perkow; } public ZarejestrujKlase(plugin, params) { if(params != 7) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS) return -1; pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin; get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); return ilosc_klas; } stock ham_strip_weapon(id, weapon[]) { if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0 new wId = get_weaponid(weapon) if(!wId) return 0 new wEnt while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {} if(!wEnt) return 0 if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt) if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0 ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt) set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<


Logi

L 02/23/2013 - 15:54:44: Start of error session.
L 02/23/2013 - 15:54:44: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 15:54:44: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 16:22:51: Start of error session.
L 02/23/2013 - 16:22:51: Info (map "cs_wiocha") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 16:22:51: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 16:47:51: Start of error session.
L 02/23/2013 - 16:47:51: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 16:47:51: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 16:47:51: Invalid cellvector handle provided (3:1:0)
L 02/23/2013 - 16:47:51: [AMXX] Run time error 10 (plugin "amxbans_core.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 02/23/2013 - 16:47:51: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 02/23/2013 - 17:10:50: Start of error session.
L 02/23/2013 - 17:10:50: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 17:10:50: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 17:16:25: Start of error session.
L 02/23/2013 - 17:16:25: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 17:16:25: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 17:19:09: Start of error session.
L 02/23/2013 - 17:19:09: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 17:19:09: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 17:29:23: Start of error session.
L 02/23/2013 - 17:29:23: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 17:29:23: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 18:05:38: Start of error session.
L 02/23/2013 - 18:05:38: Info (map "de_dust") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 18:05:38: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 18:32:21: Start of error session.
L 02/23/2013 - 18:32:21: Info (map "cs_backalley") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 18:32:21: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 18:47:55: Start of error session.
L 02/23/2013 - 18:47:55: Info (map "cs_italy") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 18:47:55: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 18:52:22: Start of error session.
L 02/23/2013 - 18:52:22: Info (map "cs_havana") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 18:52:22: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 19:05:25: Start of error session.
L 02/23/2013 - 19:05:25: Info (map "cs_wiocha") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 19:05:25: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 19:40:04: Start of error session.
L 02/23/2013 - 19:40:04: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 19:40:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 19:56:32: Start of error session.
L 02/23/2013 - 19:56:32: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 19:56:32: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 20:13:46: [ENGINE] Invalid entity 111
L 02/23/2013 - 21:25:09: Start of error session.
L 02/23/2013 - 21:25:09: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 21:25:09: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 22:35:23: Start of error session.
L 02/23/2013 - 22:35:23: Info (map "cs_italy") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 22:35:23: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 23:00:06: Start of error session.
L 02/23/2013 - 23:00:06: Info (map "cs_havana") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 23:00:06: [AMsadXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")
L 02/23/2013 - 23:23:17: Start of error session.
L 02/23/2013 - 23:23:17: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130223.log")
L 02/23/2013 - 23:23:17: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CODMOD.AMXX")

proszę o Szybką pomoc.

Użytkownik OporowyRed edytował ten post 24.02.2013 00:08

  • +
  • -
  • 0

#2 Łokiec

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 24.02.2013 00:35

zobacz jak masz dopisane do plugins-codmod.ini
QTM_CODMOD.AMXX


I teraz zobacz sobie na nazwe pluginu ktorego masz w folderze plugins ;)
Nazwy się nie zgadzają ;PP

Użytkownik Łokiec edytował ten post 24.02.2013 00:36

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Serdecznie zapraszam !!!
; ))

#3 OporowyRed

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Gdp
Offline

Napisano 24.02.2013 11:07

aaa to oto chodzi tak głupi błąd że sie nie domyśliłem ;) dzięki
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.02.2013 15:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych