Dodatkowe obrażenia z wybranej broni
Przedstawię Wam tutaj jak dodać obrażenia
z wybranej broni dla wybranej klasy
Jest to poradnik dla "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"
Instrukcja instalacji dla silnika "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"
1. Otwieramy nasz plik .SMA klasy
2. Dopisujemy w include, jeśli nie mamy:
#include <diablo_nowe.inc>
3. Teraz na przykład po:
public diablo_class_disabled(id){ bKlasa[id] = false; }
Dajemy:
public diablo_damage_class_do( iVictim , iAttacker ,&Float:fDamage , damageBits ){ if( is_user_alive( iAttacker )){ switch( get_user_weapon( iAttacker ) ){ case CSW_AWP: fDamage *= 2.0; } } }
To daje Nam podwójne obrażenia z AWP, bo
case CSW_AWP: - zaświadcza z jakiej broni mamy dodatkowe obrażenia (tutaj mamy z AWP)
fDamage *= 2.0; - dodaje nam dodatkowe obrażenia (tutaj mamy 2 razy większe)
4. Zmiana ustawień z jakiej broni i ile zadajemy obrażeń:
4.1. Szukamy:
CSW_AWP
I zamieniamy na naszą broń, czyli na przykład:
CSW_M4A1
Teraz będziemy mieć dodatkowe obrażenia z M4A1.
4.2. Szukamy
fDamage *= 2.0
I zamieniamy na przykład na:
fDamage *= 5.0 // daje nam 5 razy większe obrażenia z danej broni fDamage += 50.0 // daje nam +50 obrażeń z danej broni
5. Zapisujemy plik .SMA i kompilujemy.
GOTOWE!