Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wychwycenie toucha przez animację


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.02.2013 13:22

Siema,mam pytanie, czy można wykryć dotknięcie entity wtedy, kiedy on 'animuje' ?

Np. włączam animacje i czy jak za hacze nogą o byt to wywoła się touch ?
Jeżeli nie to jak wychwycić takie zdarzenie
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 23.02.2013 13:41

w momencie Tworzenia bytu ustawiasz jego wymiary. Jeśli gracz wejdzie w jego obręb to wykona się zarejestrowany think więc nie ważne czy się animuje cz nie. Chyba. :wstyd:
  • +
  • -
  • 0

#3 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 23.02.2013 15:33

No ale w touchu możesz sprawdzić sekwencję modelu jeżeli o to ci chodzi
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#4 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.02.2013 17:49

w momencie Tworzenia bytu ustawiasz jego wymiary. Jeśli gracz wejdzie w jego obręb to wykona się zarejestrowany think więc nie ważne czy się animuje cz nie. Chyba. :wstyd:


Tylko ja chce zrobić coś takiego, jeżeli gracz przy wywoływaniu animacji za haczy właśnie nogą o byt, to wtedy wywołuje się funkcja np. X
  • +
  • -
  • 0

#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 23.02.2013 20:05

W wywołaniu animacji sprawdź odległość od bytu, jeżeli jest mniejsza niż 3.0 - 5.0 unitów, wykonaj resztę funkcji.
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#6 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.02.2013 19:12

Close
  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 25.02.2013 19:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych